خبرگزاری کار ایران

فردا و در قالب نوزدهمین جشنواره تئاتر كودك و نوجوان همدان؛‌

نمایش مترسگ حسن معجونی به صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۵

نمایش مترسک نوشته و کارگردانی حسن معجونی در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی در نخستین روز جشنواره تئاتر كودك و نوجوان همدان به صحنه خواهد رفت.

ایلنا: نوزدهمین حشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با اجرای 5 نمایش صحنه‌ای از حسن معجونی، نیما بیگلریان، محسن پورقاسمی، سعید تشکری و مرضیه درخشان کار خود را از یک شنبه 17(مهر) در همدان آغاز می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از ورابط عمومی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، بخش صحنه‌ای جشنواره با اجرای 5 نمایش در ساعت 10 صبح کار خود را آغاز می‌کند. نمایش مترسک نوشته و کارگردانی حسن معجونی در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی، نمایش ستاره‌های جیبی به کارگردانی نیما بیگلریان در پلاتو همین مجتمع و نمایش گلاب کار محسن پورقاسمی در تالار هنر، نمایش من و تو بستور نوشته و کارگردانی سعید تشکری در مجتمع آوینی و نمایش کوسه گلین به کارگردانی مرضیه درخشانی در کانون مهدیه روی صحنه می‌روند. این نمایش‌ها در نوبت های 10 صبح، 16 و 18 اجرا می‌شوند.

اولین روز جشنواره در بخش پژوهش و کارگاه‌های آموزشی نیز با برپایی سه کارگاه آموزشی همراه می‌شود. اولین جلسه کارگاه  اقتباس و دراماتورژی در تئاتر کودک و نوجوان با حضور دکتر بهرام جلالی‌پور از ساعت 14 در سینما کانون برپا خواهد شد. در این سینما از ساعت 22 نیز میزگرد آسیب شناسی نمایشنامه‌نویسی کودک و نوجوان برپا خواهد شد. دومین ورکشاپ این روز با حضور دکتر قطب‌الدین صادقی با موضوع بازیگری و بازیگردانی در تئاتر کودک و نوجوان در پلاتو مجموعه کانون و در ساعت 9 صبح تشکیل می‌شود.

تپه مصلا، آرامگاه بوعلی و بوستان مردم در نخستین روز جشنواره میزبان اجرای نمایش‌های خیابانی ماشین اسباب بازی کار مهدی حبیبی، بیگانگان در شهر کار فواد ابراهیمیان و اون پایین آنتن نمیده کار فرامرز قلیچ خوانی در نوبت‌های 11 صبح، 17 و 19 عصر خواهد بود که در هر سه مکان به اجرا در می‌آیند.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 16 تا 22 مهر ماه با دبیری شهرام کرمی در همدان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز