خبرگزاری کار ایران

جشنواره تاتر کودک لحظات به یادماندنی در اسدآباد ایجاد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۲

برگزاری نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در شهرستان اسدآباد روحیه شاد و لحظات به یادماندنی برای بچه ها ایجاد کرده است.

ایلنا-همدان: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد از برگزاری مسابقه نقاشی کودکان در زمان برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان خبر داد و گفت:امروز 18 مهر ماه مسابقه نقاشی برای دانش آموزان اول تا سوم ابتدایی در محل سالن شهدای آموزشگاه ها و برای کودکان پیش دبستانی در محل کانون پرورش فکری کودکان برگزار خواهد شد که در آخر نقاشی ها توسط پنج نفر داوری خواهند شد.

به گزارش ایلنا؛ علی صفری ادامه داد: داوران مسابقه نقاشی از کانون پرورش فکری کودکان، اساتید دانشگاه و آموزش و پرورش شهرستان انتخاب شده اند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد نمایش انتخابی برای اجرا در این شهرستان را " حسنی شده یه دسته گل" به کارگردانی محمد رضا گودرزی عنوان کرد و گفت: در این خصوص با اداره آموزش و پرورش شهرستان جلسه ای برگزار کرده ایم و دانش آموزان 10 مدرسه ابتدایی در روزهای جشنواره به تماشای این نمایش می نشینند.

صفری اعلام کرد سانس صبح برای دانش آموزان و سانس بعداز ظهر برای خانواده ها و دانشگاهیان در نظر گرفته شده است.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز