خبرگزاری کار ایران

در دویست پنجاه و ششمین نشست باشگاه فیلم تهران؛

«عاشقانه‌های تجریش» نقد و بررسی می‌شود

کد خبر : ۱۱۱۲۶

در دویست و پنجاه و ششمین نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران «عاشقانه‌های تجریش» جدید‌ترین اثر پوریا آذربایجانی روزیک‌شنبه ۲۳مهر، ساعت ۱۸در فرهنگسرای ارسباران اکران می‌شود.

ایلنا: در دویست و پنجاه و ششمین نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران «عاشقانه‌های تجریش» جدید‌ترین اثر پوریا آذربایجانی روزیک‌شنبه ۲۳مهر، ساعت ۱۸در فرهنگسرای ارسباران اکران می‌شود.
به گزارش ایلنا، فیلم بلند ویدیوئی «عاشقانه‌های تجریش» با نام قبلی «تجریش– ناتمام» درباره دو دانشجو است که بعد از ۲۰ سال یکدیگر را پیدا می‌کنند و تصمیم می‌گیرند دوستان قدیمی خودرا پیدا کنند.
پوریا آذربایجانی یکی از کارگردانان جوان سینمای ایران است که اولین فیلم بلند سینمایی خود را با عنوان «روایت‌های ناتمام» سال ۸۵ ساخت. او تجربه ساخت فیلم‌های کوتاه و دستیاری مرحوم ملاقلی‌پور در فیلم‌هایی چون «نسل سوخته» و «مزرعه پدری» را در کارنامه هنری خود دارد.
در این فیلم محمدرضا فروتن، شقایق فراهانی، افشین هاشمی، سیامک صفری و…بازی می‌کنند.
نشست نقد فیلم سینمایی بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور پوریا آذربایجانی (کارگردان)، مهدی داوری (تهیه‌کننده)، محمدرضا فروتن و شقایق فراهانی (بازیگران)، رضا درستکار (کارشناس- منتقد) و سایر عوامل فیلم برگزار خواهد شد.
علاقمندان جهت عضویت و حضور در این نشست‌باشگاه فیلم تهران می‌توانند ‌به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز