خبرگزاری کار ایران

مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان شنبه برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۶

در این برنامه كودكان حضور ندارند بلكه مراسم اختتامیه برای بزرگترها برگزار می شود و تنها كودكان حاضر در آن هیات داوران كودك و نوجوان این دوره از جشنواره هستند.

 ایلنا: مراسم اختتامیه نوزدهمین جشنواره تئاتر كودك و نوجوان همدان ساعت 9و 30 دقیقه صبح روز شنبه 22 مهر ماه در سالن مجتمع بوعلی همدان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی، سید محمد جواد كبودرآهنگی كارگردان مراسم اختتامیه نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر كودك و نوجوان همدان گفت: تلاش می كنیم برنامه اختتامیه متنوع باشد و كسل كننده نشود.

وی ادادمه داد: مراسم اختتامیه روز شنبه 22 مهر ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون امور هنری وزارتخانه، مدیر اداره كل هنرهای نمایشی و مقامات عالی استان همدان برگزار می شود.

این هنرمند ضمن اشاره به بخش های مختلفی که برای مراسم پایانی درنظر گرفته شده است، گفت: برنامه پایانی شامل بخش های گوناگونی چون اجرای قطعات كوتاه نمایشی، پخش سرود و برگزاری مراسم بزرگداشت بهرام شاه محمدلو است و مهمترین بخش آن معرفی جوایز برگزیدگان بخش های مختلف خواهد بود.

كبودرآهنگی اضافه كرد: قرار است یكی از مجریان تلویزیونی اجرای این برنامه را برعهده داشته باشد.

به گفته او در این برنامه كودكان حضور ندارند بلكه مراسم اختتامیه برای بزرگترها برگزار می شود و تنها كودكان حاضر در آن هیات داوران كودك و نوجوان این دوره از جشنواره هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز