خبرگزاری کار ایران

هنرمندان به تماشای نمایش «آوازخان طاس» نشستند

کد خبر : ۱۵۶۱۷

هنرمندان و پیشکسوتان هنرهای نمایشی با حضور در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر از نمایش «آواز خان طاس» به کارگردانی بهمن معتمدیان دیدن کردند.

ایلنا:  نمایش «آوازخان طاس»  که از ۱۱ مهرماه اجراهای خود را در میان استقبال کم نظیر مخاطبان در تالار استاد سمندریان آغاز کرده است، در هفته گذشته میزبان هنرمندانی چون هما روستا، محمد چرمشیر، امیر بنکدار، سعید آقاخانی، بهنام تشکر، شادمهر راستین، همایون اسعدیان، باران کوثری، هومن سیدی و آزاده صمدی بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر؛ نمایش ۶۰ دقیقه‌ای «آوازخان طاس» با بازی هومن برق نورد، سروش صحت، بهاره رهنما، فلامک جنیدی، امید روحانی و هوتن شکیبا داستان یک روز از زندگی خانواده اسمیت را روایت می‌کند که پذیرای مهمانانی هستند و....

از دیگر آثار صحنه‌ای در مجموعه ایرانشهر می‌توان به نمایش ۹۰ دقیقه‌ای «هنر کمدی» به کارگردانی ولی الله شیراندامی اشاره کرد که هر روز به استثناء روزهای شنبه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه با بازی حمیدرضا فلاحی، سامان دارابی، هوشنگ قوانلو، ولی شیراندامی، حامد پشتیبان، علیرضا ناصحی، ملیحه کیادربندسری، اصغر رضایی، زیبا آقادخت و مهدی مصباحی در سالن شماره یک روی صحنه می‌رود.

تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران نیز این روز‌ها با نمایش «پیرمردی با بال‌های بزرگ» به کارگردانی پرستو گلستانی و بازی هنرمندانی چون عزت الله مهرآوران، علیرضا ناصحی، هومن خدادوست، پرستو گلستانی، بهرام افشاری، سعید تهرانی، تارا حیدری، رضا مدنی و سویل مهراندیش پذیرای علاقمندان به هنرهای نمایشی است.

علاقمندان برای خرید و یا رزرو بلیت نمایش‌های یاد شده می‌توانند با شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵، ۸۸۸۱۴۱۲۵ و ۸۸۸۱۴۱۲۶ تماس گرفته و یا به سایت مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به نشانی اینترنتی www. tamashakhaneh. ir مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز