خبرگزاری کار ایران

استقبال هنرمندان از نمایش آوای‌گل ادامه دارد

طی مدت اجرای عمومی این نمایش تا امروز هنرمندانی چون، پری صابری، كورش سلیمانی، شبنم مقدمی، محمد حاتمی، جواد یحیوی و الهام كردا در تالار حافظ به تماشای این نمایش نشسته‌اند.

ایلنا: نمایش آوای‌گل کاری از گروه تئاتر "بدن دیوانه" به نویسندگی، طراحی و کارگردانی یاسر خاسب كه از یکشنبه (22 مردادماه) در تالار حافظ روی صحنه رفته با استقبال هنرمندان مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اجرای جدید این نمایش با فضایی متفاوت از اجرای گذشته این گروه روی صحنه رفته است با استقبال هنرمندان سینما، تلویزیون و تئاتر مواجه شده است و طی مدت اجرای عمومی این نمایش تا امروز هنرمندانی چون، پری صابری، كورش سلیمانی، شبنم مقدمی، محمد حاتمی، جواد یحیوی، الهام كردا در تالار حافظ به تماشای این نمایش نشسته‌اند.

در این نمایش یاسر خاسب و علی اصغری قاجاری به ایفای نقش می پردازند. همچنین از دیگر عوامل می‌توان به حضور مارتین شمعون پور (موسیقی)، شیما میرحمیدی (طراح صحنه و لباس)، رضا بهجت (طراح نور)، شیماه خاسب (تهیه کننده)، محمد قدس (مدیر تولید)، رضا موسوی (عکاس)، سعید غفاری (مدیر صحنه و ساخت دکور)، علی محمد گنجعلی خان (طراح پوستر و بروشور)، ایلیا شمس و پریسا قهرمانی (روابط عمومی و تبلیغات) اشاره کرد.

نمایش "آوای گِل" در شهر سیاتل آمریکا (2009) یک ماه به اجرای عمومی رفته و در فستیوال بین المللی پرفورمنس هلند (2011) و فستیوال بهاره دانمارک (2012) نیز شرکت داشته و به عنوان نمایش منتخب تماشاگران، برنده جایزه ویژه مردمی در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شده است

نمایش «آوای گِل» از 22 مرداد تا 20 شهریور ماه 91 در تالار حافظ، واقع در خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، (روبروی تالار وحدت) ساعت 21 به روی صحنه می‌رود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز