خبرگزاری کار ایران

داود رشیدی:

برگزاری جشنواره در راستای تولید کالای فرهنگی برای کودکان است

مهم‌ترین مسئله در ساخت فیلم برای کودکان، رعایت مسائلی است که مورد علاقه کودکان باشد.

 ایلنا:بازیگر «گل‌های داوودی» گفت: جامعه ما جامعه جوانی است و کودکان قشر بزرگی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند؛ بنابراین لزوم توجه به تهیه و تولید کالای فرهنگی برای این گروه سنی احساس می‌شود و برگزاری جشنواره در راستای تحقق چنین اهدافی اثر گذار است.

 به گزارش ایلنا، داود رشیدی در گفتگو با ستاد خبری بیست و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، در خصوص تاثیرگذاری فیلم کودک گفت: مهم‌ترین مسئله در ساخت فیلم برای کودکان، رعایت مسائلی است که مورد علاقه کودکان باشد.

بازیگر فیلم سینمایی «کمال الملک» در بخش دیگر سخنانش ضمن تاکید بر تولید فیلم‌های کودک منطبق بر ذائقه و خواسته کودکان تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله رعایت و استفاده از مسائلی است که مورد علاقه کودک باشد؛ مثل استفاده از داستان جذاب، شعر، آواز و موسیقی؛ اگر از این ویژگی‌ها درست استفاده شود به طور حتم کودکان با فیلم ارتباط برقرار کرده و زمان دیدن فیلم لذت می‌برند.
رشیدی در بخش پایانی گفته‌هایش ضمن اظهار علاقه به حضور در فیلم‌های کودکانه گفت: در فیلم‌هایی که بازی داشته‌ام و بازیگر کودک هم در آن اثر حضور داشته، تلاش کرده‌ام با آن‌ها ارتباط صمیمی و عاطفی برقرار کنم. در همین راستا خودم هم بسیار علاقمندم در اثری بازی کنم که در ژانر کودک باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز