خبرگزاری کار ایران

اسلام لو:

سینمای کودک مساوی با توسعه فرهنگی کشور است

یک جامعه متمدن، مدرن و پیشرو فرهنگی، جامعه‌ای است که کودکان و نوجوانانش به‌سامان باشند و این کودکان با یک نوع سینمای سامان یافته سر و کار داشته باشند.

ایلنا: محمدرضا اسلام لو گفت: سینمای کودک و نوجوان خیلی مهم و با اهمیت است و وجود آن در جامعه ضروری است. در واقع سینمای کودک مساوی با توسعه فرهنگی کشور.

 به گزارش ایلنا، محمدرضا اسلام لو در گفتگو با ستاد خبری بیست و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، با اشاره به اهمیت سینمای کودک گفت: یک جامعه متمدن، مدرن و پیشرو فرهنگی، جامعه‌ای است که کودکان و نوجوانانش به‌سامان باشند و این کودکان با یک نوع سینمای سامان یافته سر و کار داشته باشند. در نتیجه جامعه سامان یافته جامعه‌ای است که سینمای سامان یافته داشته باشد. این‌ها لازم و ملزوم هم هستند و در ارتباط با هم پیش می‌روند.

این کارگردان درباره روند فیلمسازی کودک در سال‌های گذشته اظهار داشت: تولیداتی را که در حال حاضر در زمینه فیلم کودک و نوجوان داریم باید تحسین کنیم؛ اما اگر بخواهیم پیشرفت بیشتری هم داشته باشیم، باید علاقمندان و روان‌شناسان کودک به کمک فیلمسازی کودک و نوجوان بیایند تا فیلم‌های با کیفیت و کمیت تولید شود.

اسلام‌لو در مورد جشنواره فیلم کودک و نوجوان هم تاکید کرد: برگزاری جشنواره کودک خوب و مثبت است؛ مخصوصاً نشست‌هایی که در حین جشنواره برگزار می‌شود خیلی مورد استقبال قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز