خبرگزاری کار ایران

شفیع آقامحمدیان اعلام كرد:

شهرداری تهران می‌خواهد مركز گسترش سینمای مستند و تجربی را پلمپ كند

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۹۱

شهرداری به ما اعلام كرده یا باید 4 میلیارد تومان پول به حساب آنها بریزیم یا اینكه سالن سینما و ساختمان‌های دیگر را خراب كنیم یا مركز گسترش پلمپ می‌شود.

 ایلنا: شفیع آقامحمدیان مدیرعامل مركز گسترش سینمای مستند و تجربی در حاشیه نشست خبری ششمین جشنواره سینما حقیقت اعلام كرد كه شهرداری تهران قصد دارد مركز گسترش سینمای مستند و تجربی را پلمب كند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ مدیرعامل مركز گسترش سینمای مستند و تجربی با اعلام این مطلب افزود: شهرداری تهران اعلام كرده است كه محل مركز و ساختمان فعلی آن كاربری مسكونی دارد و تغییرات ایجاد شده در آن یعنی ساخت سالن سینما و همچنین تغییر بعضی اتاق‌ها خلاف است و لذا باید این مركز هزینه و جریمه آن را پرداخت كند.

وی ادامه داد: شهرداری به ما اعلام كرده یا باید 4 میلیارد تومان پول به حساب آنها بریزیم و یا اینكه سالن سینما و ساختمان های دیگر را خراب كنیم و یا مركز گسترش پلمب می‌شود.

مدیرعامل مركز گسترش سینمای مستند و تجربی ادامه داد: به دنبال این مشكل نامه نگاری‌هایی با شهرداری تهران و قائم مقام وی انجام داده ایم اما متاسفانه هیچ كدام مثمر ثمر نبوده و به نامه ما اعتنا نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز