خبرگزاری کار ایران

پیش‌فروش بلیت نمایش «لو» و ۳ (A+B) آغاز می‌شود

پیش‌فروش بلیت نمایش‌های ایتالیایی «لو» و ۳ (A+B) از پنجم شهریور ماه آغاز می‌شود.

ایلنا: از از امروز ۵ شهریور؛ پیش‌فروش بلیت نمایش «لو» و ۳ (A+B) آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر، پس از اخذ مجوز، از فردا پنجم شهریورماه بلیت‌های دو نمایش‌ ایتالیایی «لو» و ۳ (A+B) در سایت www. tiwall. com به منظور اجرا در تماشاخانه شماره یک مجموعه ایرانشهر پیش فروش می‌شود.

اجرای عموم نمایش «لو» با بازی «گلن بلک هال» از روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه در دو ساعت ۱۹ و ۲۱ آغاز می‌شود. همچنین نمایش ۳ (A+B) با بازی «کلودیو سوراچه» و «ریکاردو فازی» نیز از ساعت ۲۱ روز سه شنبه ۲۸ شهریورماه روی صحنه می‌رود.

 از روز سه شنبه ۲۸ شهریورماه نمایش «لو» در یک اجرا و از ساعت ۱۹ میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی خواهد بود.

از دیگر عوامل این دو نمایش که اجرای آن‌ها تا ۵ مهرماه در سالن شماره یک مجموعه تماشاخانه ایرانشهر ادامه دارد، می‌توان به «محمد قدس» تهیه‌کننده و «امیرحسین حریری» مجری طرح اشاره کرد.

 نمایش‌های «لو» و ۳ (A+B) با گروه «موتوایماگو» به کارگردانی «سوراچه» در بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر جایزه نخست کارگردانی را کسب کرده است.

سالن شماره یک مجموعه تماشاخانه ایرانشهر در سال جاری و پیش از این اثر نیز میزبان نمایش‌هایی چون؛ «پس از سقوط» به کارگردانی منیژه محامدی، «پدرخوانده ناپلی» کار بابک محمدی و «شب روی سنگ فرش خیس» از هادی مرزبان بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز