خبرگزاری کار ایران

حوزه هنری با برگزاركنندگان همایش روحانی در قاب سینما قرارداد بست

تفاهم‌نامه همکاری میان حوزه هنری و برگزارکنندگان جشنواره همایش روحانی در قاب سینما به امضا رسید.

ایلنا: مسئولان برگزاری جشنواره همایش روحانی در قاب سینما در قالب تفاهم‌نامه‌ای با حوزه هنری همکاری می‌کنند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جشنواره-همایش روحانی در قاب سینما، پیرو گفتگوی حجت الاسلام سرلك مسئول نهادنمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه هنر با حجت الاسلام خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشورو همچنین جلسهٔ مقدماتی حجت الاسلام سجاد کریمان مجد دبیر اجرایی جشنواره همایش با مسوولین حوزه هنری، جلسهٔ هم‌اندیشی‌ نهایی با حضور حبیب ایل بیگی، (مدیر روابط عمومی حوزه هنری)، جواد سمنانی، (مدیر حوزه ریاست حوزه هنری) و حجت اله نظری، (مدیر روابط عمومی و دبیر بخش دانشجویی جشنواره همایش) برگزار شد که حاصل این نشست به شکل تفاهم‌نامه همکاری میان این دو نهاد هنری و مذهبی به امضا طرفین رسید.
امکان برگزاری یک روز از جشنواره-همایش به میزبانی حوزه هنری، ارائه آثارو فیلمهای ساخته شده به تهیه کنندگی حوزه هنری در عرصه روحانیت، چاپ و انتشار پرونده جشنواره در دو شماره مجله شبکه هنر، اهدای کتابهای مربوط به سینما و روحانیت به مدعوین روز برگزاری جشنواره، بهره‌برداری از امکانات اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی حوزه هنری به منظور برگزاری هر چه بهتر جشنواره همایش روحانی در قاب سینما از جمله محورهای کلی این تفاهم‌نامه است.
علاقمندان برای کسب اطلاع بیشتر و شرکت در جشنواره – همایش روحانی در قاب سینما می‌توانند به سایت www. toranj. org مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز