خبرگزاری کار ایران

در اولین نشست تحادیه شرکتهای ویدئو رسانه و جامعه صنفی تهیه کنندگان تاکید شد:

گسترش همکاری‌های دو جانبه و تلاش برای برطرف ساختن تنگناهای اقتصادی

کد خبر : ۲۰۳۶۷

مشکلات موجود در بحث اکران فیلم‌های سینمایی از آغاز امسال تاکنون و پدید آمدن وضعیتی که بروزمعضلات فراوان اقتصادی برای دست اندرکاران و فعالان دو صنف مذکور سبب شده است از جمله مسائل مهمی بود که در نشست کارگروه مذکور به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

اولین نشست کارگروه مشترک اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه (سینمای خانگی) ایران و جامعه صنفی تهیه کنندگان فیلم سینمایی روز گذشته با حضور نمایندگان دو صنف یاد شده برگزار شد و گسترش همکاری‌های دو جانبه و تلاش برای برطرف ساختن مشکلات اقتصادی و بحران حال حاضر شبکه سینمای خانگی در دستور کار جلسات این کارگروه قرار گرفت.


به گزارش ایلنا  در این دیدار خلاصه‌ای از وضعیت فروش اکران فیلم‌های سینمایی در سالجاری ارائه و پس از آن موقعیت فعلی بازار شبکه سینمای خانگی ایران در سال ۹۱ برای حاضران تشریح شد. تغییر مدیران در بخش شبکه سینمای خانگی در سازمان سینمایی و تنزل این بخش در ساختار جدید این سازمان از اداره کل به اداره، عملکرد مرکز فناوری‌های اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در بازار شبکه سینمای خانگی، تعویق فراوان در صدور مجوزهای پخش محصولات شبکه سینمای خانگی در دو ماهه اخیر، قیمت گذاری خرید رایت فیلم‌های سینمایی ایرانی، مسائل مرتبط با تکثیر محصولات توسط شبکه غیر مجاز، مشکلات موجود در بحث اکران فیلم‌های سینمایی از آغاز امسال تاکنون و پدید آمدن وضعیتی که بروزمعضلات فراوان اقتصادی برای دست اندرکاران و فعالان دو صنف مذکور سبب شده است از جمله مسائل مهمی بود که در نشست کارگروه مذکور به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.


 در نشست مذکور مقرر شد تا همکاری‌های دو جانبه با هدف رفع مشکلات و بحران شبکه سینمای خانگی ادامه و گسترش یابد. نشست بعدی این کارگروه اوایل هفته آینده برگزار می‌شود. گفتنی است: سید جمال ساداتیان، محمد مهدی جعفری، علی سرتیپی، محمد سعید قائنی نجفی، مجید محسنی و مصطفی محمودی، حاضران اولین نشست کارگروه مشترک مذکور بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز