خبرگزاری کار ایران

تخفیف ویژه نمایش «مکبث» برای دانشجویان

کد خبر : ۲۰۴۸۳

نمایش مکبث به کارگردانی قطب الدین صادقی که اجراهای خود را از دیروز سه شنبه ۲۳ آبان ماه سال جاری در سالن استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است در طول اجراهای خود با در نظر گرفتن تسهیلات ویژه، میزبان دانشجویان خواهد بود.

ایلنا: نمایش ۹۰ دقیقه‌ای «مکبث» با بازی میکائیل شهرستانی، کوروش سلیمانی، امیر بختیاری، کرامت رودساز، ناصر عاشوری، عباد نظری، صنم صالحی و... روایتی جدید و امروزی از تراژدی مکبث به قلم شکسپیر است که قطب الدین صادقی علاوه بر کارگردانی، بازنویسی و طراحی آن را نیز بر عهده دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر؛ دراین نمایش داستان سرداری بزرگ بنام مکبث روایت می‌شود که به یاری همسرش که زنی جاه طلب است پادشاه دانکن را در خواب به قتل می‌رساند اما خود دچار روان پریشی می‌شود تا اینکه....

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به علی حضرتی تهیه کننده، امیرحسین غفاری دستیار کارگردان و برنامه ریز، مسعود سخاوت دوست آهنگساز، فرانک حسینی منشی صحنه و الهام شعبانی طراح لباس اشاره کرد.

دانشجویان برای تماشای نمایش «مکبث» می‌توانند با مراجعه حضوری به گیشه مجموعه تماشاخانه ایرانشهر و ارائه کارت دانشجویی نسبت به تهیه بلیط تخفیف دار اقدام نمایند.

علاقمندان برای اطلاع از سایر رویدادهای فرهنگی و هنری و یا رزرو بلیط نمایش یاد شده می‌توانند از طریق سایت مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به نشانی اینترنتی www. tamashakhaneh. ir و یا شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵، ۸۸۸۱۴۱۲۵ و ۸۸۸۱۴۱۲۶ با این مجموعه در ارتباط باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز