خبرگزاری کار ایران

با عقد قرار داد با کمپانی فرانسوی؛

مثل یک عاشق اواخر مهر ماه به ایران می‌آید

فیلم مثل یک عاشق به کارگردانی عباس کیارستمی قرار است در ایران، اروپا، آمریكای شمالی و آسیای شرقی در یك دوره زمانی مشخص اكران شود.

ایلنا: فیلم مثل یک عاشق به کارگردانی عباس کیارستمی بعداز دوبله و کسب مجوز از وزارت ارشاد به احتمال فراوان اواخر مهرماه اکران می‌شود.
رامین رحیمی(تهیه کننده سینما و پخش کننده آثار عباس کیارستمی در ایران) در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا گفت: پس از پیشنهاد ورایزنی با کمپانی Mk۲ به عنوان تهیه کننده اثر و هماهنگی باعباس کیارستمی قرار است که بعد از دوبله فیلم زیر نظر ایشان و همچنین کسب مجوزهای لازم فیلم همزمان با اکران اروپایی در ایران نیز به نمایش در بیاید.
وی ادامه داد: البته تعیین زمان قطعی آن بامشورت ودریافت نقطه نظرmk۲ و عباس کیارستمی اتفاق می‌افتد.
وی با اشاره به اینکه زمان اکران فیلم‌ها در اروپابر اساس زمان بندی نمایش در سایر کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی تعیین و اعلام می‌شود، افزود: براساس آنچه که شرکت Mk۲ اعلام کرده است اکران اروپایی فیلم مثل یک عاشق در ۱۰ اکتبر با نمایش فیلم درفرانسه آغاز می‌شود و سپس به کشورهای خریداری شده ارائه می‌شود و تا پیش از ژانویه ادامه خواهد داشت.
رحیمی افزود: این فیلم در فرانسه توسط کمپانی تهیه کننده که خود جزو چند سینمادار بزرگ فرانسه و مالک چندین مولتی پلکس چند سالنه می‌باشد، توزیع و اکران می‌شود و همچنین قرار است پس از اکران در اروپا، فیلم در آمریکای شمالی و آسیای شرقی به نمایش دربیاید.
وی ادامه داد: همچنین قصد دارم تا فیلم شیرین و فیلم کپی برابر اصل را در شبکه نمایش خانگی توزیع کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز