خبرگزاری کار ایران

فراخوان بخش تجلی اراده ملی در اختیار وزارتخانه‌ها می‌گیرد

کد خبر : ۲۱۳۵۷

بزودی فراخوان بخش تجلی اراده ملی جشنواره فجر در اختیار وزارتخانه‌ها و نهادهای دولتی و مراکز خصوصی می‌گیرد.

ایلنا: مدیر بخش تجلی اراده ملی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر تاکید کرد: «سینما بهترین ابزار برای تبیین اهداف و ماموریت‌های دستگاه‌های دولتی در میان مردم است».

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، سعید الهی افزود: دستگاه‌های دولتی برای هرگونه اعتمادسازی و جلب مشارکت‌های مردمی در ابعاد مختلف، نیازمند بهره گیری از رسانه‌های گروهی به ویژه رسانه‌های جذاب همچون سینما هستند تا از این طریق علاوه بر تبیین اهداف خود بتوانند انتظارات و خواسته‌های خود را با اقشار مختلف مردم در میان بگذارند «.

وی تصریح کرد: جشنواره بین المللی فیلم فجر با نمایش تازه‌ترین محصولات سینمایی کشور بهترین فرصت است تا نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی و حتی، بخش خصوصی مرتبط با حضور و حمایت از آن‌ها، علاوه بر شناسایی فیلم‌های مورد نظر خود، با اهالی فهیم و نخبه سینما در جهت برقراری تعامل بیشتر با آنان ارتباط موثری برقرار کنند.

وی عنوان کرد: راه اندازی بخش» تجلی اراده ملی «از سال‌های گذشته تاکنون در برنامه‌های جشنواره فیلم فجر، همواره به منظور ارتباط گیری صحیح و موثر میان سینما و دست اندرکاران واحد‌های فرهنگی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی بوده است.

الهی تاکید کرد: در این بخش طبق رویه جاری نمایندگانی در قالب هیأت داوری از سوی نهاد‌ها و مراکز دولتی و خصوصی مرتبط، به دبیرخانه جشنواره معرفی می‌شوند و در پایان طی مراسم جداگانه‌ای با حضور مقامات و مسئولین مربوطه، جوایز و هدایای خود را به برگزیدگان و آثار منتخب اهدا می‌کنند.

وی با اشاره به ضرورت و امکان تغییر در رویه سال‌های گذشته گفت: در برنامه ریزی‌های صورت گرفته تلاش شده است تا از این فرصت استفاده بهینه و موثرتری برده شود و آثاری که به انحاء مختلف از لحاظ موضوع و محتوا با فعالیت و اهداف نهادی مرتبط می‌باشند زود‌تر از موعد نمایش شناسایی شوند تا نهادهای مربوطه حضور فعال و تاثیرگزاری در جشنواره پیدا نماید.

سعید الهی اعلام کرد: در روزهای آتی فراخوان بخش» تجلی اراده ملی «در اختیار اکثر وزارتخانه‌ها، دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی و بخش خصوصی مرتبط با موضوعات هنر و سینما قرار خواهد گرفت تا در صورت تمایل مطابق ضوابط و قوانین جشنواره، برای حضور و اعلام اسامی هیأت داوری مورد نظر خود اقدام کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با مدیریت جدید و نیز بهره گیری از ظرفیت‌های موجود با کیفیتی بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۱ به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می‌‏نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز