خبرگزاری کار ایران

تولیدات استانی در دوازدهمین جشنواره فیلم مقاومت حضور پررنگی دارند

با اعلام اسامی آثار راه‌یافته به بخش‌ مسابقه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، نام بیش از ۱۱ اثر از تولیدات سیمای مراکز استان‌ها در بخش‌های مختلف به چشم می‌خورد.

 ایلنا: از میان ۱۸۲ مستند ارائه شده به جشنواره ۲۵ اثر به بخش‌ داوری راه یافته است که از این تعداد (گردان ۶۱) به کارگردانی مسعود نجف‌پور از مرکز بوشهر، (سنگ مزاری برای برادر شهیدم) به کارگردانی رحیم ذبیحی از مرکز کردستان، (دریا بیکران است) به کارگردانی ناصر نورانی و (معبر) کاری از بهزاد وزیری از مرکز خوزستان به این بخش راه یافته‌اند.
به گزارش ایلنا، در بخش تله‌فیلم نیز ۷۹ اثر به جشنواره ارائه شد که پس از بررسی آثار ۲۰ اثر به بخش مسابقه راه یافته است که از این تعداد ۷ فیلم تولید شده در سیمای مراکز استان‌ها در این آثار قرار دارند.
تله فیلم‌های (آبی عمیق) کار حسن لفافیان از مرکز خلیج فارس، در اعماق خطوط به کارگردانی اکبر بکتاشیان از مرکز یزد، سرباز یک خانواده به کارگردانی مجید مظفری از آذربایجان غربی، سماء در آتش به کارگردانی فریدالدین نیک‌جو از خوزستان، آوان کاری از آرش سجادی حسینی از کرمانشاه، همسنگار به کارگردانی احسان عبدی‌پور از مرکز بوشهر و تله‌فیلم بهمنشیر به کارگردانی حمیدرضا لوافی از مرکز آبادان آثار راه‌یافته به بخش مسابقه تله‌فیلم جشنواره فیلم مقاومت هستند.
مرحله پایانی دوازدهمین جشنواره فیلم مقاومت در هفت بخش فیلمنامه، مستند، کوتاه داستانی، شهدای ترور، جلوگاه نور، بلند سینمائی، ویدئو سینمایی (تله فیلم) و بین‌الملل در مهر ماه امسال در کرمان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز