خبرگزاری کار ایران

تهیه كننده قلب یخی با انتشار یادداشتی بیان كرد:

پاسخ خوبی به اعتماد مخاطبان به اولین مجموعه سریال‌های خانگی ندادیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۴۰

نیمه تمام ماندن سری دوم مجموعه قلب یخی را از یاد نبرده‌ایم و وظیفه به سرانجام رساندنش بر دوش گروه تهیه كننده و عواملش هست تا جبران شود.

ایلنا: تهیه كننده مجموعه قلب یخی با انتشار یادداشتی از مخاطبان این مجموعه خواست تا به وی و گروه سازنده اعتماد كنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ متن یادداشت سیدکمال طباطبایی(تهیه كننده مجموعه قلب یخی) كه نسخه‌ای از آن در اختیار ایلنا قرار گرفته؛ بدین شرح است:

یادداشت بهانه می‌خواهد؛ وقتی بهانه‌ای به وسعت احترام به شما همراهان همیشگی فرهنگ و هنر باشد لحظه‌ای نمی‌توان درنگ کرد.
این چند سطر بهانه‌اش اول از همه تشکر از حضورتان به عنوان پشتوانه است که همیشه روی آن حساب کرده‌ایم. کاملاً درست است این یادداشت اول از همه تشکری است از مخاطبین فهیم مجموعه قلب یخی... که با نکته‌هایی همراه است.

وقتی شروع به ساخت مجموعه سوم قلب یخی کردیم دلهره داشتیم از اینکه شما از ما دلخور باشید. حق هم می‌دادیم چون پاسخ خوبی نداده بودیم به آن همه اعتماد شما به اولین مجموعه سریال‌های خانگی... (البته در این میان مشکلات مربوط به حوزه بخش خصوصی و عدم تجربه قبلی در این زمینه یکی از مسائل جدی بود که پیش روی ما بود که با توجه به آسیب‌شناسی کار و مشکلات آن این موارد برطرف شده است.) از این رو لازم دیدم که تا پایان فیلمبرداری مجموعه سوم قلب یخی صبر کنیم تا اکنون که در قالب یادداشتی به صورت کتبی اعلام کنیم که نیمه تمام ماندن قلب یخی ۲ را از یاد نبرده‌ایم و وظیفه به سرانجام رساندنش بر دوش گروه تهیه و تولید و کارگردان و عواملش هست تا جبران شود. کما اینکه اعلام می‌کنیم که گروه تهیه مجموعه‌های قلب یخی طی یک ماه آینده پکیج فینال سری دو را در اختیارتان قرار می‌دهد.

یکی از راه‌های جبرانمان آوردن قصه‌ای جدید به کارگردانی سامان مقدم بود که خوشنامی‌اش برای شما و ما اثبات شده است و بعد‌تر حضور بازیگرانی که محبوب ترین‌های سینما و تلویزیون ایران هستند... اکنون همزمان با انتشار این یادداشت اعلام می‌کنیم که فیلمبرداری مجموعه قلب یخی ۳ به اتمام رسیده است. با پخش سری جدید قلب یخی شما به ما ثابت کردید که همراهیتان را از عرصه فرهنگ و هنر کشور ادامه داده‌اید. این بار نیز شما مخاطبین ارزشمند قلب یخی برنده شدید و پیش دستی کردید. برای دلگرم کردن هر چه بیشتر ما و وظیفه‌مان را سنگین‌تر از پیش کردید برای ارائه محصولی به مراتب قوی‌تر و ارزشمند‌تر از قبل...
گروه قلب یخی ۳ احترام به مخاطب را سرلوحه کار خود قرار داد و تا زمانی که آخرین پلانش فیلمبرداری نشده بود به اصرار گروه سازنده به بازار عرضه نشد... این بار همراه‌تان هستیم با مجموعه متفاوت با قصه‌ای نو که تا پایان امسال در کنار شما خواهیم بود.
استقبال شما از مجموعه قلب یخی نه تنها دلهره‌ای برای گروه باقی نگذاشت بلکه عزممان را جزم‌تر کرد و مسولیتمان را سنگین‌تر...
این همراهی باشما آنقدر برایمان جدی است که برآن شدیم تا با انتشارهر قسمت از سریال یک شب را میزبانتان باشیم در یکی از سینماهای کشور برای تماشای مجموعه قلب یخی.
نکته‌ای که بسیار مهم است و باید به آن تاکید کنیم این است که قلب یخی از این پس در قالب یک کمپانی تولید کننده سریال‌های خانگی هربار با فصلی نو و قصه‌ای مستقل و جدید با شما همراه خواهد بود. از این پس قلب یخی به شما سریال‌های متفاوتی را تقدیم خواهد کرد، با امید به رضایت شما از این نام. باشد که خاطرات خوش و قصه‌های جدید هرگونه خاطره تلخی را از خاطرتان پاک کند.
این بار با قلب یخی ۳ با داستانی مستقل با شماییم، همراه، همچون خودتان تا به شما اثبات کنیم که می‌توان از سریال‌های خانگی هم خاطره خوبی داشت. کنارتان هستیم، پشتوانه‌مان باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز