خبرگزاری کار ایران

به دنبال نامه انجمن سینماداران؛

كاوش: احتمال عدم اكران فیلم‌ها در زمستان و جشنواره فیلم فجر وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۱۷

درصورتی‌که دولت و مجلس و مدیران فرهنگی و اقتصادی برای مشکلات فعلی سینماداران چاره‌ای نیندیشند، سالن‌های سینمایی نمی‌توانند در جشنواره فیلم فجر میزبان فیلم‌های سی و یکمین دوره این جشنواره باشند.

 ایلنا: مشکلات مالی این روز‌ها به اندازه‌ای افزایش یافته که باعث شده صاحبان سالن‌های سینمایی و سینماداران دیگر توان اکران فیلم را نداشته باشند.
حبیب کاووش(سخنگوی شورای صنفی نمایش) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اعلام این مطلب افزود: انجمن سینماداران با ارسال نامه‌ای رسمی به شورای صنفی نمایش اعلام کرده است؛ وضعیت اقتصادی سالن‌های سینمایی مناسب نیست و اگر چاره‌ای برای این وضعیت اندیشیده نشود؛ دیگر امکان اکران فیلم وجود ندارد.

وی ادامه داد: این انجمن در نامه‌ی خود اعلام کرده است؛ وضعیت اقتصادی به قدری بغرنج است که دیگر صاحبان سینما حتی توانایی پرداخت حقوق و پرداخت هزینه‌های آب و برق و گاز را ندارند.
سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: نامه این انجمن در جلسه امروز(6 آذر) شورای صنفی نمایش مطرح شد و شورا نیز کاملا حق را به انجمن سینماداران داد و مشخص شد که اگر مشکلات انجمن سینماداران رفع نشود؛ صاحبان سالن‌های سینمایی از زمان اکران بعدی که حدود سه هفته دیگر و از اوایل دی ماه آغاز می‌شود، نمی‌توانند هیچ فیلمی را اکران کنند و این عدم توانایی در اکران فیلم می‌تواند به جشنواره فیلم فجر نیز ضربه بزند.
وی ادامه داد: در صورتی که دولت و مجلس و مدیران فرهنگی و اقتصادی برای مشکلات فعلی سینماداران چاره‌ای نیندیشند، سالن‌های سینمایی نمی‌توانند در جشنواره فیلم فجر میزبان فیلم‌های سی و یکمین دوره این جشنواره باشند و به نوعی نمایش فیلم‌ها درجشنواره فیلم فجر با مشکل مواجه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز