خبرگزاری کار ایران

طی امضای تفاهم‌نامه با خانه سینمای دانشگاهی؛

هفت دانشگاه كشور میزبان كارگاه فیلم‌سازی تلفن همراه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۵۸

کاروان آموزشی جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در دانشگاه‌های الزهرا، تربیت مدرس، علوم اقتصادی، یاسوج، بین‌المللی قزوین، نوشیروانی بابل و پردیس قم دانشگاه تهران حضور خواهد یافت.

ایلنا: طی امضای تفاهم‌نامه‌ با خانه سینمای دانشگاهی ایران، جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در هفت دانشگاه سراسر کشور کارگاه آموزشی «عکاسی و فیلم سازی با تلفن همراه» برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری جشنواره، فرجاد خوشبین(دبیر جشنواره)، هدف از برگزاری این کارگاه‌ها را ارتباط با قشر جوان و دانشجو به عنوان مخاطبان اصلی جشنواره ذکر کرد و گفت: در این کارگاه‌ها تلاش می‌کنیم دانشجویان را به نگاه هدفمندتر به ابزار موبایل به عنوان یک ابزار هنری ترغیب کنیم.

حسن علی کرمی، دبیر خانه سینمای دانشگاهی نیز با اشاره به اینکه هفت دانشگاه در تهران و چند شهر دیگر، میزبان جشنواره خواهند بود، گفت: جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، حرکت خوبی در زمینه فرهنگ‌سازی استفاده از تلفن همراه است و از آنجا که بیشتر مخاطبان این جشنواره، جوانان دانشجو هستند، حضور جشنواره در دانشگاه‌ها موجب شناسایی استعدادهای دانشجویان شده و ارتباط میان سینما و دانشگاه را تقویت می‌کند.

وی تاکید کرد: این 7 دانشگاه، عمدتا از میان دانشگاه‌های غیر هنری انتخاب شده‌اند، چراکه تجربه نشان داده بیشتر فیلمسازان موفق از میان رشته‌های غیرهنری برخاسته‌اند.

علی کرمی با اشاره به ظهور یک ابزار جدید به نام موبایل، اظهار داشت: در گذشته، فیلم‌سازان برای ساخت فیلم ناچار بودند تجهیزات فیلم برداری را قرض بگیرند، اما اکنون ابزاری برای ساخت فیلم به وجود آمده که در دسترس همه است و می‌توانند ایده‌های فیلم‌سازی خود را اجرا کنند؛ اما اینکه چگونه از این ابزار جدید به بهترین و هنری ترین شکل استفاده کنند، نیاز به آموزش دارد.

کاروان آموزشی جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در دانشگاه‌های الزهرا، تربیت مدرس، علوم اقتصادی، یاسوج، بین المللی قزوین، نوشیروانی بابل و پردیس قم دانشگاه تهران حضور خواهد یافت.

علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند با دبیرخانه جشنواره به شماره تلفن 88894255 تماس گرفته و یا به سایت جشنواره به آدرس www.tfpf.mobi مراجعه كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز