خبرگزاری کار ایران

جواد شمقدری به ایلنا گفت:

مداخله‌گران در حوزه اكران؛ جواب سینماداران را بدهند

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۹۲

امروز یک سوم درآمد سینماداران کاهش یافته و کسانی که از 9 ماه قبل در مسیر اکران و نمایش دخالت می‌کردند و فیلم‌ها را از روی پرده پایین می‌کشیدند باید پاسخگو باشند.

ایلنا: به دنبال انتشار نامه انجمن سینماداران مبنی بر تعطیلی سالن‌های سینمایی؛ جواد شمقدری(رئیس سازمان سینمایی) در گفتگو با خبرنگار ایلنا اعلام کرد: که این مسیر ماحصل عملکرد کسانی است که در مسیر اکران فیلم‌ها اخلال ایجاد کرده‌اند.

رئیس سازمان سینمایی درباره مشکلات امروز سینماداران گفت: کسانی که از 9 ماه قبل در مسیر اکران و نمایش دخالت می‌کردند و به اکران فیلم‌ها اعتراض داشتند و فیلم‌ها را از روی پرده پایین می‌کشیدند و باعث شدند بعضی فیلم‌ها اکران نشود، امروز باید پاسخگوی سالن‌های سینمایی باشند.

وی باتایید مشکلات سینماداران گفت: نباید جهت اعتراض‌ها را به یک سمت برد بلکه باید دید چه کسانی در حوزه اکران و سینماداری مقصر هستند. امروز یک سوم درآمد سینماداران کاهش یافته و از طرف دیگر هزینه‌های سالن‌های سنیمایی نیز افزایش یافته است اما تا زمانی که عده‌ای به خود اجازه می‌دهند در مسیر اکران دخالت کنند وضعیت به همین گونه است.

شمقدری ادامه داد: ما به مدیران سینمایی حق می‌دهیم که به عنوان یک سالن‌دار اعتراض کنند و تلاش می‌کنیم که مشکلات آنها و خسارت‌های آنها به حداقل برسد و بخشی از خسارت‌های آنها جبران شود اما هر چه قدر هم که ما تدبیر کنیم تا وقتی که گروهی به خود اجازه دخالت در بحث اکران فیلم‌ها را می‌دهند؛ هر تدبیری که ما بیندیشیم خنثی می‌شود.

رئیس سازمان سینمایی از ارتباط خود با سینماداران خبر داد و افزود: در جریان مشکلات آنها هستیم و از طریق جامعه صنفی تهیه‌کنندگان و اتحادیه درحال مذاکره و بررسی مشکلات و نحوه حل آنها هستیم اما تا به مرحله عملی رسیدن تدبیرها زمان نیاز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز