خبرگزاری کار ایران

پرواز بادبادک‌ها تنها نماینده سینمای ایران در جشنواره یونان

کد خبر : ۲۴۴۵۳

فیلم سینمایی «پرواز بادبادک‌ها» ساخته «علی قوی تن» در سومین حضور بین المللی خود توسط موسسه رسانه‌های تصویری، به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در جشنواره بین المللی فیلم کودک ونوجوان المپیای یونان به نمایش درخواهد آمد.

ایلنا: پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک ونوجوان المپیای یونان از روز ۱۱ آذرماه به مدت یک هفته در بخشهای مستند، انیمیشن و داستانی برپا می‌باشد و فیلم سینمایی «پرواز بادبادک‌ها» در بخش (مسابقه) و در کنار ۵۱ فیلم از کشورهایی همچون آمریکا، انگلیس، ترکیه، آلمان، فرانسه، ژاپن، هلند، نروژ و... به نمایش گذاشته خواهد شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موسسه رسانه‌های تصویری، در این جشنواره به غیر از تاج زیتون وحشی که به بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه تعلق می‌گیرد جوایز دیگری از جانب سازمان‌های یونیسف، مرکز بین المللی فیلم کودکان ونوجوانان و انجمن فیلم کودکان اروپا نیز به بهترین‌ها اهدا خواهد شد.
فیلم «پرواز بادبادک‌ها» داستان واقعیت‌هایی از روزگار دشوار دانش اموزان یک دهکده دور افتاده و معلمی است که با ورود به دنیای این دانش آموزان فراز و نشیب‌ها را به همراه آن‌ها از سر می‌گذراند.
در طی هفته جاری نیز، «فیلم پرواز بادبادک‌ها» به همراه «فیلم زندگی خصوصی آقا وخانم می‌م» که عرضه و پخش بین المللی آن‌ها بر عهده موسسه رسانه‌های تصویری است، به عنوان تنها نمایندگان سینمای ایران در جشنواره بین المللی فیلم قاهره، در بخش مسابقه به نمایش در خواهند آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز