خبرگزاری کار ایران

آیت اله خاموشی:

انصار حزب‌الله و سینماگران نظرات خودشان را دارند

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۰۱

خاموشی؛ نظرات خود درباره تحریم‌ها فیلم‌ها از سوی حوزه، تجمع انصار حزب الله و حضور اعضای خانه سینما در حوزه هنری را بیان كرد و آنها را غیرمرتبط با حوزه دانست.

ایلنا: آیت اله خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سرانجام در گفتگو ایلنا سکوت چند ماهه خود را درخصوص وضعیت اکران و تحریم بعضی فیلم‌ها شكست.
حجت الاسلام سید صادق خاموشی(رئیس سازمان تبلیغات اسلامی) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ در پاسخ به سوالی پیرامون وضعیت اکران فیلم‌ها در حوزه هنری و اعتراضاتی که به این امر می‌شود؛ گفت: ما به عنوان سازمان تبلیغات اسلامی و مدیر حوزه هنری موظفیم سامانه ارزشی را در خروجی‌های خود تدبیر کنیم و اگر اثری مغایر ارزش‌ها باشد به صورت طبیعی داوطلب نمایش آن نیستیم و معتقدیم که تولیدات دیگری وجود دارد که می‌توانند نمایش داده شوند.
وی ادامه داد: مدیریت اکران فیلم‌ها نیز به همین گونه است. ما موظفیم امکانات خوب را در اختیار آثار هنری با مضمون انقلاب اسلامی، ارزشی و سبک زندگی اسلامی و ایرانی مطلوب قرار دهیم و اگر درباره بعضی فیلم‌ها صحبت‌هایی شده پیرامون همین حساسیت است.
خاموشی افزود: حوزه هنری نسبت به تولیدات خود مدیریت دارد و آن‌ها را مدیریت می‌کند. در ده سال اخیر فیلم‌های خوبی همچون خیلی دو خیلی نزدیک، شب بخیر فرمانده، خداحافظ رفیق، یه حبه قند انجام شده که فیلم‌های خوبی است البته ادعای بی‌نقصی نداریم اما در حوزه اکران معتقدیم باید مدیریت فضای خود را داشته باشیم.
وی در پاسخ به این سوال که عده‌ای معتقدند اعتراضات انصار حزب اله پیرو اقدامات حوزه هنری است و یا اینکه اعضای خانه سینما به حوزه هنری مشاوره می‌دهند؛ گفت: چنین امری صحت ندارد آن‌ها نظرات خود را دارند و ما در حیطه امکانات و وظایف خود مدیریت می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز