خبرگزاری کار ایران

کارگاه آموزشی مهرداد اسکویی هفته جاری برپا می‌شود؛

دانشگاه‌ یاسوج و علوم اقتصادی میزبان جشنواره فیلم و عکس همراه تهران

کد خبر : ۲۴۶۶۷

سومین ایستگاه کاروان آموزشی جشنواره که با حمایت خانه سینمای دانشگاهی ایران و مشارکت شرکت سامسونگ در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود شامل برنامه‌های متنوع پخش فیلم‌های موبایلی، مسابقه، نمایشگاه، نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی و گفت و شنود خواهد بود.

ایلنا: کارگاه آموزشی «تکنیک‌های عکاسی و فیلمسازی خلاق با تلفن همراه» توسط مهرداد اسکویی در هفته جاری در دو دانشگاه بزرگ کشور برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، دانشگاه یاسوج روز دوشنبه (۱۳ آذر ماه) و دانشگاه علوم اقتصادی تهران چهارشنبه (۱۵آذرماه) با برپایی کارگاه آموزشی «تکنیک‌های عکاسی و فیلمسازی خلاق با تلفن همراه» با حضور مهرداد اسکویی میزبان جشنواره فیلم و عکس همراه تهران می‌شوند.
سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج از ساعت ۱۳ تا ۱۷ روز دوشنبه ۱۳ آذر میزبان عموم دانشجویان علاقه‌مند به هنر فیلمسازی و عکاسی در این کارگاه آموزی خواهد بود که در قالب کاروان آموزشی جشنواره برپا می‌شود.
سومین ایستگاه کاروان آموزشی جشنواره که با حمایت خانه سینمای دانشگاهی ایران و مشارکت شرکت سامسونگ در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود شامل برنامه‌های متنوع پخش فیلم‌های موبایلی، مسابقه، نمایشگاه، نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی و گفت و شنود خواهد بود. دانشگاه یاسوج با داشتن ۴۳ رشته دانشگاهی و ۷۰۰۰ دانشجو یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های کشور به شمار می‌رود.
کاروان آموزشی جشنواره در ایستگاه چهارم نیز به دانشگاه علوم اقتصادی تهران سفر خواهد کرد و ضمن برپایی کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه، دانشجویان، اساتید و هنرمندان را با بخش‌های مختلف جشنواره و همچنین تکنیک‌های مختلف عکاسی و فیلمسازی با تلفن همراه آشنا می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز