خبرگزاری کار ایران

نمایش «مکبث» روزهای شنبه نیز روی صحنه می‌رود

کد خبر : ۲۴۷۵۷

نمایش «مکبث» به کارگردانی قطب الدین صادقی بدلیل استقبال کم نظیر مخاطبان در روزهای شنبه مورخ ۱۸ و ۲۵ آذرماه نیز روی صحنه می‌رود.

ایلنا: نمایش ۹۰ دقیقه‌ای «مکبث» به کارگردانی قطب الدین صادقی که اجراهای خود را از اواخر آبان ماه با بازی هنرمندانی همچون؛ میکائیل شهرستانی، کوروش سلیمانی، امیر بختیاری، کرامت رودساز، ناصر عاشوری، عباد نظری، صنم صالحی و... در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است با توجه به استقبال مخاطبان، در روزهای شنبه مورخ ۱۸ و ۲۵ آذرماه نیز میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر؛ نمایش «درخت بلوط» کاری از گروه تئا‌تر «نقشینه» از دیگر آثار نمایشی مجموعه تماشاخانه ایرانشهر است که هر شب به استثناء روزهای شنبه از ساعت ۱۸ و۳۰ دقیقه در تماشاخانه شماره یک روی صحنه می‌رود.

در این نمایش ۷۰ دقیقه‌ای که نوشته تیم کرواچ است، رضا مولایی به عنوان بازیگر ثابت به ایفای نقش می‌پردازد و هر شب یکی از بازیگران نامی تا‌تر، سینما و تلویزیون همچون مهدی پاکدل، سروش صحت، کامبیز دیرباز، پیمان معادی، سیامک انصاری، برزو ارجمند، سروش صحت، رامبد جوان، هومن سیدی، بابک حمیدیان، مهرداد صدیقیان، رامین سیاردشتی و امیر آقایی به عنوان نقش مقابل، مولایی را در اجرای این اثر کمک می‌کنند.

علاقمندان برای تماشای این نمایش می‌توانند از طریق شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵، ۸۸۸۱۴۱۲۵ و ۸۸۸۱۴۱۲۶ و یا مراجعه به سایت مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به نشانی www. tamashakhaneh. ir نسبت به تهیه و یا رزرو بلیط اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز