خبرگزاری کار ایران

علی كریمی؛ «آاقای الف» را پسندید

کاپیتان تیم پرسپولیس می‌گوید: به نظر من و با توجه به اینکه این فیلم سه بعدی در ایران و توسط گروهی ایرانی در حال ساخت است می‌تواند توجه اهالی سینما و سینما دوستان را جلب کند.

ایلنا: «علی کریمی» فوتبالیست مطرح و ملی پوش کشورمان در بازدید از پشت صحنه فیلم سینمایی «آقای الف» پس ازگفت‌وگو با «علی عطشانی» کارگردان این فیلم، گفت: من به علت مشغله کاری که دارم کمتر می‌توانم به سینما و یا دیدن آثار فرهنگی بروم، اما امروز در پشت صحنه فیلم سینمایی «آقای الف» گوشه‌های از تصاویر ضبط شده را دیدم که در نوع خود جدید و کاری بسیار جالب بود و از جذابیت بالایی برخوردار بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی «آقای الف»؛ وی در ادامه به رابطه خود با اهالی فرهنگ و هنر اشاره کرد و افزود: مشغله کاری من اجازه رفتن به سینما را نمی‌دهد اما آنچه که امروز من دیدم و آنچه که از کارگردان این اثر دیدم می‌توانم بگویم این اثر می‌تواند پاسخگوی مخاطبان سینما باشد چرا که به اعتقاد من این فیلم اثری کاملا جدید و نوع بود که تا به امروز در کشورمان چنین اتفاقی رخ نداده بود.

كریمی گفت: به نظر من و با توجه به اینکه این فیلم سه بعدی در ایران و توسط گروهی ایرانی در حال ساخت است می‌تواند توجه اهالی سینما و سینما دوستان را جلب کند را جلب کند.

کریمی در ادامه اظهار داشت: با توجه به آنکه این اثر در داخل کشور و با تجهیزات داخلی در حال ساخت است، در نوع خود جدید می‌باشد، می‌تواند رضایت مخاطبان را تامین کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز