خبرگزاری کار ایران

نمایش «گُل» به تونس می‌رود

کد خبر : ۲۶۵۱۸

نمایش «گُل» به کارگردانی جعفر مهیاری در بیست و هفتمین فستیوال «نابلی تونسیا»ی کشور تونس به روی صحنه خواهد رفت.

ایلنا: نمایش «گل» به نویسندگی و کارگردانی جعفر مهیاری و با بازی سعید ابک، اصغر صابری و مارال مختاری در بیست و هفتمین فستیوال «نابلی تونسیا» به نمایش در خواهد آمد. این جشنواره که از16 تا 23 دسامبر (‌26 آذر تا سوم دی ماه) در شهر نابل تونس برگزار می‌شود، از مهمترین فستیوال‌های نمایشی قاره آفریقا به شمار می‌آید که گروه‌های نمایشی مختلفی از سراسر جهان، آثار ویژه گروه سنی کودکان و نوجوانان را در آن به روی صحنه می‌برند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر «زندگی»، در این دوره از فستیوال گروه‌هایی از کشورهای ایتالیا، فرانسه، برزیل، روسیه، پرتغال، رومانی، شیلی، اسلوونی، مصر، تونس و ایران حضور دارند.

نمایش «گل» در سال 87 در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه رفت و تاکنون در جشنواره‌های «کی تی اُ» لهستان، «ترمسو دیالوگ» نروژ و «بورسا»ی ترکیه اجرا شده است، که در جشنواره «ترمسو دیالوگ» به عنوان کار برگزیده انتخاب شد.

نمایش «گل» روایت‌گر داستان دختری ‌است که با عشق فراوان از گل‌های که کاشته مراقبت می کند اما شیطنت چند کودک اتفاق دیگری را رقم می زند.

دیگر عوامل این نمایش، دستیار کارگردان میلاد شجاعی، طراح صحنه میلاد محمدی، طراح لباس مهشید نوروزی، آهنگساز محمد فرشته‌نژاد، طراح نور پرنیان گودرزی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز