خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن سینماداران درگفتگو با ایلنا اعلام کرد:

تعطیلی سینما‌ها تا پایان اکران فیلم‌های روی پرده به تعویق افتاد

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۰۵

باتوجه به اینکه فیلم‌ها پیش از این با سالن‌های سینمایی قرارداد بسته بودند و فیلم‌ها متعلق به بخش خصوصی است اگر سالن‌های سینمایی تعطیل شوند هم اکران لطمه می‌بیند و هم صاحبان این فیلم دچار زیان می‌شوند.

ایلنا: محمدقاصد اشرفی رئیس انجمن سینماداران اعلام کرد: که با توجه به فیلم‌های روی پرده و اینکه این فیلم هامتعلق به بخش خصوصی است تعطیلی سینما‌ها تا پایان اکران فیلم‌های روی پرده به تعویق افتاده است.
رئیس انجمن سینماداران درگفتگو باخبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت تعطیلی سالن‌های سینمایی به دلیل مشکلات مالی گفت: امروز(21 آذر) درجلسه هیات مدیره وضعیت سالن‌های سینمایی و تعطیلی سالن‌های سینمایی، میزان فروش فیلم‌ها و وضعیت سینما استقلال بررسی شد و هیات مدیره تصمیم گرفت که تعطیلی سالن‌های سینمایی تا پایان اکران فیلم‌های روی پرده به تعویق بیفتد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این فیلم‌ها پیش از این با سالن‌های سینمایی قرارداد بسته بودند و از طرفی دیگر این فیلم‌ها متعلق به بخش خصوصی است اگر سالن‌های سینمایی تعطیل شوند هم اکران لطمه می‌بیند و هم اینکه صاحبان این فیلم دچار زیان می‌شوند لذا تصمیم گرفته شد تا پایان قرارداد اکران این فیلم‌ها تعطیلی به تعویق بیفتد.

اشرفی افزود: همچنین قرار است به زودی حلسه‌ای با جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی و علیرضا سجادپور معاونت فعالیت‌ها پیرامون وضعیت سینما‌ها و همچنین نحوه کمک رئیس جمهور به خانه‌های سینمایی انجام شود.

اشرفی درباره آخرین وضعیت سینما استقلال و ازادی گفت: با مساعدت شورای صنفی نمایش مشکل سینما استقلال حل شده است اما درباره سینما آزادی باید درجلسات بعد مذاکره کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز