خبرگزاری کار ایران

جشنواره فیلم ونیز امشب افتتاح می‌شود؛

سجادپور: خانه پدری نمی‌تواند در جشنواره ونیز شرکت کند

اصلاحات فیلم خانه پدری انجام شده و قرار بود شورای صدور پروانه نمایش درباره این اصلاحات نظر خود را بیان کند اما این شورا در هفته گذشته جلسه‌ای برگزار نکرده و درنتیجه نظر خود را درباره این فیلم اعلام نکرده است.

 ایلنا:جشنواره فیلم ونیز امشب در حالی به صورت رسمی در ایتالیا افتتاح می‌شود که فیلم خانه پدری به کارگردانی کیانوش عیاری به نمایندگی از سینمای ایران قرار بود در این جشنواره حاضر شود اما ارشاد همچنان مجوز لازم را صادر نکرده است.
علیرضا سجادپور معاون فعالیت‌های سازمان سینمایی و مدیرکل سابق اداره نظارت و ارزش یابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با عنوان این مطلب افزود: مجوز حضور در جشنواره‌های خارجی و نمایش‌های خارج از کشور فیلم خانه پدری ساخته کیانوش عیاری صادر نشده است واین فیلم مجوز حضور در جشنواره فیلم ونیز را ندارد.
سجادپور افزود: اصلاحات این فیلم انجام شده و قرار بوده است شورای صدور پروانه نمایش در باره این اصلاحات نظر خود را بیان کند اما این شورا در هفته گذشته جلسه‌ای برگزار نکرده و در نتیجه نظر خود را درباره این فیلم اعلام نکرده است.
فیلم خانه پدری به کارگردانی کیانوش عیاری به عنوان تنها نماینده سینمای ایران از سوی مسئولان برگزاری شصت و نهمین دوره جشنواره انتخاب شده بود همچنین امیر نادری کارگردان سینمای ایران به عنوان هیات داوران در این جشنواره حضور دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز