خبرگزاری کار ایران

به‌رغم تحریم از سوی حوزه هنری،

فروش فیلم بی‌خود و بی‌جهت از مرز نیم میلیارد تومان گذشت

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۲۵

فیلم بی‌خود و بی‌جهت به فروشی معادل ۵۴۰ میلیون تومان رسیده است/ فروش فیلم یک عاشقانه ساده به مرز ۵۰ میلیون تومان رسیده است.

ایلنا: فیلم سینمایی بی‌خود و بی‌جهت به کار گردانی عبدالرضا کاهانی در طی ۲۱ روز در ۲۰ سیمای تهران بع فروشی معادل ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است.

سعید خانی مدیر پخش فیلم سینمایی بی‌خود و بی‌جهت در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اعلام این مطلب افزود: شب گذشته فیلم ۱۸ میلیون تومان در تهران فروش داشته است و تاکنون فروش فیلم در تهران در طی ۲۱ روز و در ۲۰ سینما به رقمی معادل ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است.

وی ادامه داد: نمایش فیلم در شهرستانها نیز از ۲۰ روز پیش در ۱۷ سینما ودر ۱۵ شهر آغاز شده است و تاکنون به فروشی معادل ۱۴۰ میلیون تومان رسیده است و مجموعه فروش تهران وشهرستان فیلم ۵۴۰ میلیون تومان شده است.

خانی همچنین درباره وضعیت فروش فیلم یک عاشقانه ساده گفت: اکران فیلم از هفته گذشته آغاز شده است و در طی یک هفته در ۱۵ سینما ۵۰ میلیون تومان فروش داشته است نمایش این فیلم در شهرستانها نیز آغاز شده است و تاکنون در شهرستان‌ها ۹ میلیون فروش داشته است.

بی‌خود و بی‌جهت در حالی با استقبال مواجه شده است که حوزه هنری این  فیلم را در سینماهای  خود اکران نمی‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز