خبرگزاری کار ایران

نسیم ادبی خبر داد:

نمایش «چشم‌هایی که مال توست» به دبی و کانادا سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۰۶

ادبی: نمایش «آمینون» به کارگردانی مرتضی آقاحسینی و بازی نسیم ادبی آماده شده که در صورت پذیرفته شدن در فجر روی صحنه خواهد رفت.

ایلنا: نمایش «چشم‌هایی که مال توست» نوشته بهاره رهنما و کارگردانی نسیم ادبی ۱۰ و ۱۱ ژانویه برای ایرانیان دبی روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگردان نمایش «چشم‌هایی که مال توست» در این ارتباط، ‌ گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده نمایش را برای ایرانیان مقیم دبی اجرا می‌کنیم و احتمال دارد پس از آن نمایش در کشور کانادا روی صحنه برود.
وی همچنین به اجرای مجدد این اثر نمایشی در تهران اشاره کرد و ادامه داد: پس از اجرای نمایش در کشور دبی نمایش را دوباره برای مخاطبان ایرانی خود اجرا می‌کنیم که سالن هنوز مشخص نشده اما محل‌هایی پیشنهاد شده است که درحال بررسی هستیم.
این بازیگر و کارگردان تئا‌تر در انت‌ها به جشنواره فجر نیز اشاره کرد و گفت: نمایش «آمینون» به کارگردانی مرتضی آقاحسینی برای اجرا در فجر آماده شده که در انتظار جواب آثار پذیرفته شده هستم. این اثر نمایشی تک پرسوناژ است که من به عنوان تنها بازیگر آن روی صحنه خواهم رفت.
نمایش «چشم‌هایی که مال توست» نخستین تجربه همکاری مشترک نسیم ادبی و بهاره رهنما چندی پیش در سالن نمایش فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفت و با استقبال بالای هنرمندان و مخاطبان تئا‌تر روبرو شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز