خبرگزاری کار ایران

صادقی، کیایی، فائزی و فرشادجو راز قصر مونداس را کشف می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۷۵

اشکان صادقی، هومن کیایی، داریوش فائزی و شبنم فرشادجو بازیگرانی هستند که به تازگی به تمرینات «تن‌تن و راز قصر مونداس» به کارگردانی آروند دشت‌آرای اضافه شدند.

ایلنا: اشکان صادقی و هومن کیایی برای نقش دوپونت‌ها، داریوش فائزی و شبنم فرشادجو برای نقش پیرزن و زن جوان انتخاب شدند تا ماجراهای تن‌تن را در تماشاخانه ایرانشهر روایت کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی این نمایش؛ همچنین آرزو عالی و شقایق کفیلی هم دیگر بازیگرانی هستند که قرار است نقش ایرما را در این نمایش ایفا کنند. پیش از این حضور حسن معجونی، سعید چنگیزیان، سحر دولتشاهی، کاظم سیاحی، محسن حسینی و در این نمایش قطعی شده بود.

در نمایش «تن تن و راز قصر مونداس» که اولین تئا‌تر برگرفته شده ماجراهای تن‌تن است، محمد چرمشیر؛ نویسنده، آتوسا قلمفرسایی طراح لباس، آروند دشت‌آرای طراح صحنه، ساسان پیروز مدیر پروژه، حمید خرم‌طوسی مدیر تولید و سرویس خبری پی‌آرت با همکاری نازنین قنبری به عنوان مدیر روابط عمومی و مشاوره رسانه‌ای همکاری می‌کنند.

قهرمان اصلی داستان‌ها «تن‌تن» خبرنگاری است زیرک و ماجراجو که با کمک سگ وفادار خود «می‌لو» به گوشه و کنار دنیا سفر می‌کند، در مسائل پیچیده و مشکوک کنجکاوی می‌کند و به کشف حقایق می‌پردازد. آروند دشت‌آرای قصد دارد تا از این داستان مهم تصویری اجرای متفاوتی داشته باشد.

گروه هنرهای اجرایی ویرگول، تئا‌تر «تن تن و راز قصر مونداس» را برای اجرا اوایل بهمن‌ماه سال جاری در تماشاخانه ایرانشهر آماده می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز