خبرگزاری کار ایران

مراسم اختتامیه كارگاه های آموزشی جشنواره همراه تهران برگزار شد

کد خبر : ۳۴۰۵۳

در این برنامه تقدیرنامه‌ای از سوی دانشگاه صدا و سیما به آقای مهرداد اسکویی به پاس فعالیت آموزشی ایشان اهدا شد.

ایلنا: بیستمین كارگاه آموزشی «تكنیك‌های فیلمسازی و عكاسی خلاق با تلفن همراه» هم‌زمان با مراسم رونمایی از گواهینامه پایان دوره آموزشی جشنواره در دانشگاه صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این كارگاه در دو بخش فیلمسازی و عكاسی با تلفن همراه و صدابرداری و نقش صدا در فیلم توسط
مهرداد اسكویی و حسین مهدوی برگزار شد.

اسكویی در این كارگاه مبحث فیلمنامه‌نویسی را مورد توجه قرار داد و حسین مهدوی نیز با موضوع نقش صدا در معرفی شخصیت برای حاضران صحبت كرد. این كارگاه با پخش نمونه فیلم‌های كوتاه و موبایلی همراه بود كه با استقبال شركت كنندگان روبرو شد. اسكویی در بخش انتهایی كارگاه چند فیلم موبایلی كه از طریق اینترنت با بلوتوث مشاهده شده را پخش كرد و درباره بازخورد حاضران در جلسه توضیحاتی داد كه به نوعی ارزیابی روانشناسی و جامعه‌شناسی عكس‌العمل بیننده را در پی داشت.

احمد لطفی معاون دانشجویی دانشگاه صدا و سیما برگزاری كارگاه‌های آموزشی جشنواره را برای دانشجویان این دانشگاه كه در رشته‌های تولید تلویزیونی و رادیویی تحصیل می‌‌كنند مناسب ارزیابی كرده و ضمن تشكر از اساتید و دست اندركاران جشنواره فیلم و عكس همراه تهران، گفت: دانشجویان این دانشگاه در رشته‌های تهیه‌كنندگی رادیویی، تلویزیونی، ارتباطات و فنی تحصیل می‌كنند و برگزاری چنین كارگاه‌هایی می‌تواند بازخورد بالایی به لحاظ آموزشی داشته باشد.

وی با اشاره به استقبال دانشجویان این دانشگاه از كارگاه آموزشی جشنواره فیلم و عكس همراه تهران، گفت: جمعیتی كه شاهدش هستید نشان می‌دهد كه از همه گروه‌های آموزشی و رشته‌ها در جلسه حضور دارند و احساس من این است كه حتی خود دانشجویان شركت در این كارگاه را برای برنامه‌های آینده خود موثر میدانند.

وی تصریح كرد: فكر می‌كنم اگر این كارگاه‌ها در آینده نیز ادامه داشته باشد، به نفع بچه‌های ما خواهد بود.

علیكرمی، دبیر خانه سینمای دانشگاهی ایران نیز در بخش پایانی كارگاه آموزشی به نمایش آثار برگزیده جشنواره در دانشگاه‌های كشور اشاره كرده و افزود: برای نمایش آثار فراخوانی به دانشگاه‌های سراسر كشور خواهیم داد و مطابق جدول
زمانبندی كه از سوی دبیرخانه جشنواره فیلم و عكس همراه تهران دراختیار ما قرار میگیرد تعداد دانشگاه‌هایی كه نمایش فیلم‌ها و عكس‌های برگزیده جشنواره را خواهند داشت معرفی می‌كنیم.

بخش پایانی این كارگاه با حضور فرجاد خوشبین دبیر جشنواره فیلم و عكس همراه تهران، علیكرمی دبیر خانه سینمای دانشگاهی ایران، احمد لطفی معاون دانشجویی دانشگاه صدا و سیما، سیامك مهرداد عضو هیت موسس انجمن مجموعه دران ایران و رئیس بخش آلات موسیقی انجمن مجموعه داران ایران، حسین مهدوی و مهرداد اسكویی با امضا نمادین گواهینامه پایان دوره كارگاه‌های آموزشی جشنواره و قرعه كشی مسابقه پیامكی همراه شد.

در این برنامه تقدیرنامه‌ای از سوی دانشگاه صدا و سیما به آقای مهرداد اسکویی به پاس فعالیت آموزشی ایشان اهدا شد.

اولین جشنواره فیلم و عكس همراه تهران در سه بخش رقابتی از 1 تا 4 اسفند برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات فراخوان به سایت www.tfpf.mobi مراجعه كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز