خبرگزاری کار ایران

یك گام تازه در جشنواره فیلم و عكس همراه تهران؛

اپلیكیشن «فوتوفون» رونمایی شد

کد خبر : ۳۴۹۳۷

دارندگان این اپلیکیشن می‌توانند عکس‌های رسیده به این جشنواره را ببینند، به هر عکس امتیاز بدهند و تعداد امتیازهای هر عکس را پی‌گیری کنند.

ایلنا: برای اولین‌بار، اپلیکیشن «فوتوفون» توسط جشنواره فیلم وعكس همراه تهران و برای ارتباط مستقیم با مخاطبان و شركت كنندگان جشنواره به صور ت رایگان در اختیار علاقمندان به عکاسی با موبایل قرار داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، Photo phone نرم‌‌افزاری برای ارتباط با اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران و شرکت کنندگان
در این جشنواره است که روی گوشی‌های موبایل فعال می‌شود و به همت ستاد اجرایی جشنواره طراحی شده است.

این اپلیكیشن اجتماعی كه با حمایت شركت سامسونگ ارائه می‌شود، امکان عکاسی، انتخاب و ارسال عکس به جشنواره فیلم و عکس همراه تهران را فراهم می‌کند.

حمید خانی مدیر اجرایی جشنواره فیلم و عكس همراه تهران در رونمایی این اپلیكیشن، تصریح كرد: با این اپلیكیشن برای اولین‌بار در یك جشنواره فیلم و عكس، گوشی‌های موبایل خود به عنوان ابزار ارتباطی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

وی درخصوص كاربرد این اپلیكیشن، ادامه داد: دارندگان این اپلیکیشن می‌توانند عکس‌های رسیده به این جشنواره را ببینند، به هر عکس امتیاز بدهند و تعداد امتیازهای هر عکس را پی‌گیری کنند. امکان تگ‌گذاری روی عکس‌ها و جستجوی عکس بر
اساس تگ‌ها نیز در این اپلیکیشن فراهم شده است. در عین حال اخبار و تازه‌های اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در اپلیکیشن photo phone قابل مشاهده است.

خانی اعلام كرد: عموم كاربران فوتوفون بعد از پایان جشنواره و اعلام نتایج داوری نیز می‌توانند عکس‌های برگزیده توسط هیات داوران را ببینند و از این طریق پس از اتمام جشنواره در 4 اسفند ماه، ارتباط علاقمندان به عکاسی و فیلمبرداری با موبایل توسط اپلیکیشن photo phone تداوم خواهد یافت.

این اپلیكیشن در سایت شركت سامسونگ به آدرس www.samsungapp.com، سایت بازار به نشانی www.cafebazaar.ir و سایت اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران به نشانی www.tfpf.mobi قابل دانلود است.

اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با محوریت عکس و فیلم با تلفن همراه، از اول تا چهارم اسفند 1391 در تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز