خبرگزاری کار ایران

جلسه ۶ فیلم تحریمی با قائم مقام وزیر ارشاد برگزار شد

ساداتیان: فیلم برف روی كاجها و پل چوبی به زودی اكران می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۹۷

حوزه هنری نه تنها اکران این ۶ فیلم را تحریم کرده است بلکه اجزاه اکران این فلیم‌ها در سینماهای دیگر را با هیاهو و جنجال نمی‌دهد.

ایلنا: جلسه سازندگان ۶ فیلم تحریمی ازسوی حوزه هنری با علی اصغر‌پور محمدی قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
سیدجمال ساداتیان تهیه کننده فیلم برف روی کاج‌ها در گفتگو با خبر نگار ایلنا؛ با تایید برگار این جلسه گفت: این جلسه شامگاه یک شنبه برگزار شد و درباره مباحث کلی سینما و مشکلات امروز و همچننی عملکرد حوزه هنری بحث و تبادل نظر شد.
وی ادامه داد: امروز سینمای ایران با مشکلات بسیاری مواجه است و شعارزدگی جای حقانیت را گرفته است و گروهی با شعارهای واهی به سینما ضربه می‌زنند.
ساداتیان افزود: حوزه هنری نه تنها اکران این ۶ فیلم را تحریم کرده است بلکه اجزاه اکران این فلیم‌ها در سینماهای دیگر را با هیاهو و جنجال نمی‌دهد.
وی با اشاره به نتایج جلسه افزود: مدی به عنوان نماینده ارشاد در شورای حل و فصل مشکلات اکران بر موضع ۶ فیلم تحرمی تاکید کرد و اعلام کرد که فیلمهای که از سوی ارشاد مجوز نمایش دارند این حق را دارند که اکران شوند.
وی ادامه داد: ۴ فیلم از۶ فیلم تحریمی اکران شده است و به زودی ۲ فیلم دیگر نیز اکران می‌شود و فیلمهای برف روی کاج‌ها، پل چوبی به زودی اکران شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز