خبرگزاری کار ایران

در دویست و شصت و هشتمین نشست باشگاه فیلم؛

فیلم سینمایی «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» نقدو بررسی می‌شود

کد خبر : ۳۷۰۳۳

فیلم زندگی خصوصی آقا و خانم میم به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و بازی حمید فرخ‌نژاد، مهتاب کرامتی، ابراهیم حاتمی کیا، امید روحانی، حمید نیری، سوگل طهماسبی و... ساخته شده است.

 ایلنا: در دویست و شصت و هشتمین نشست هفتگی باشگاه فیلم تهرانفیلم سینمایی «زندگی خصوصی آقا و خانم می‌م» به کارگردانی «روح الله حجازی» (استثنائاً) سه‌شنبه۲۶دی، ساعت ۱۸در فرهنگسرای ارسباران نمایش، نقد و بررسی می‌شود.


به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۳ و فرهنگ سرای ارسباران، فیلم «زندگی خصوصی آقا و خانم می‌م» داستان محسن است که به‌ واسطه شرایط کاری جدید تصمیم به تغییر در رفتار و سبک زندگی خود می‌گیرد و در این راستا تغییراتی را به همسرش آوا تحمیل می‌کند. این تغییرات به اصطلاح «مدرن» زندگیاین خانواده را با چالش‌هایی جدی مواجه می‌کند.


این فیلم به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و بازی حمید فرخ‌نژاد، مهتاب کرامتی، ابراهیم حاتمی کیا، امید روحانی، حمید نیری، سوگل طهماسبی و... ساخته شده است.


نشست نقد این فیلم سینمایی بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور روح الهر حجازی (کارگردان)، حمید فرخ‌نژاد و مهتاب کرامتی (بازیگران)، محمد باغبانی (منتقد) و محدثه قبادی (کارشناس- مجری) برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز