خبرگزاری کار ایران

در آخرین شب اجرای عمومی آثار در تئاترشهر؛

نمایش «نویسنده مرده است» به حسن حامد تقدیم شد

کد خبر : ۳۹۴۰۰

با اتمام اجرای عمومی آثار در تئاترشهر این مجموعه به استقبال میزبانی نمایش‌های سی و یكمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر می‌شود.

ایلنا: آرش عباسی نویسنده و كارگردان اجرای پایانی نمایش «نویسنده مرده است» را حسن حامد نمایشنامه‌نویس فقید تئاتر تقدیم كرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی تئاترشهر، نمایش «نویسنده مرده است» در حضور استقبال کم نظیر تماشاگران با تقدیم اجرا به نمایشنامه‌نویس فقید تئاتر ایران به اجرای خود پایان داد.

آرش عباسی نویسنده و کارگردان نمایش ضمن تقدیر از تماشاگران، هنرمندان و عوامل اجرایی این اثر نمایشی، گفت: از همه عوامل اجرایی نمایش و کارکنان مجموعه تئاتر شهر که در این مدت یاری‌ كننده ما بودند و سختی‌های این نمایش را تحمل کردند صمیمانه قدردانی می‌کنم. ضمن اینکه لازم است همین جا از همه هنرمندانی که در این مدت با اظهار لطف خود این اثر نمایشی را مورد لطف و مهربانی خود قرار دادند بار دیگر تشکر کنم.

این نویسنده و کارگردان تئاتر در بخش پایانی صحبتهای خود، تصریح کرد: اجرای پایانی نمایش « نویسنده مرده است» را تقدیم به نمایش‌نامه‌نویس ناکامی می‌کنم که بیشتر از 29 بهار در این دنیا زندگی نکرد. اجرای امشب را با افتخار به زنده یاد حسن حامد تقدیم می‌کنم که نقش ارزنده‌ای در تاریخ ادبیات نمایشی ما دارد.

قادر آشنا، حسین پارسایی، احسان کرمی، محمد ابراهیمیان، سید صادق موسوی، احمد امینی ازجمله هنرمندانی بودند که در اجرای پایانی نمایش نویسنده مرده است در تالار سایه حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز