خبرگزاری کار ایران

موسسه رسانه‌های تصویری با سه اثر در جشنواره فیلم فجر

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۷۱

موسسه رسانه‌های تصویری با سه عنوان فیلم در بخش سودای سیمرغ سی ویکمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.

ایلنا: فیلم‌های سینمایی «برلین ۷-» ساخته رامتین لوافی‌پور و تهیه کنندگی سیامک پورشریف، فیلم سینمایی «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» به کارگردانی محمد هادی کریمی و تهیه کنندگی علی لدنی و فیلم سینمایی «آفتاب، مهتاب، زمین» به کارگردانی و تهیه کنندگی علی قوی تن از فیلم‌های موسسه رسانه‌های تصویری می‌باشند که به بخش مسابقه این رویداد سینمایی راه یافتند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موسسه رسانه‌های تصویری، فیلم «برلین ۷-» و «آفتاب، مهتاب، زمین» فیلم‌هایی می‌باشند که موسسه رسانه‌های تصویری درتولید آن مشارکت داشته و «فیلم بشارت به یک شهروند هزاره سوم» محصول و تولید موسسه رسانه‌های تصویری می‌باشد.

فیلم «برلین ۷-» با بازی توم بیشاپز، مصطفی زمانی، مسعود رایگان، کارولین ایشهورن، حلیما ایل‌تر، سمیر فوکس، مریم عباس، کریستین ویکتور کوینه، فیلمی ضدجنگ است که زندگی چند مهاجر از کشورهای مختلف را روایت می‌کند.
«بشارت به یک شهروند هزاره سوم» با حضور بازیگرانی چون حمید فرخ‌نژاد، هنگامه قاضیانی، نیکی کریمی، مهدی احمدی، امیرحسین آرمان، بیتا فرهی و... داستانی اجتماعی دارد که به مسائل و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، می‌پردازد.
و همچنین فیلم «آفتاب، مهتاب، زمین» با بازی صدف بهشتی، مهسا معرفتی، حسین محمدیان، شادی محمدپور، محمود مرتضائی، توحید رستمی و دنیا نجفی، یک ملودرام اجتماعی و درباره دختر دانشجویی می‌باشد که بخشی از خاطرات کودکی خود را مرور می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز