خبرگزاری کار ایران

گروه‌های نمایشی سوئیس، ارمنستان و لبنان وارد ایران شدند

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۷۱

گروه نمایشی «مس‌اند فیبر» از سوئیس، گروه نمایشی «مجموعه کهربا و دار اونبز» از لبنان و گروه «می‌م استودیو» از ارمنستان برای اجرا در سیو یکمین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر وارد ایران شدند.

ایلنا: گروه نمایشی «مس‌اند فیبر» سوئیس برای اجرای نمایش «تل/ضحاک» وارد ایران شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری سی و یکمین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر، نمایش «تلضحاک» کار مشترک گروه تئا‌تر دن کیشوت (ایران) و گروه مس‌اند فیبر (سوئیس) است. این نمایش در سال ۲۰۱۲ به مناسبت سالگرد ویلهلم تل با تبادل دو اسطوره ایرانی و سوئیسی و با تهیه کنندگی کمپانی مس‌اند فیبر در دو بخش تولید شده است.
گروه نمایشی «مجموعه کهربا و دار اونبز» از لبنان نیز بامداد امروز سه شنبه (۳ بهمن) برای اجرای نمایش «۷+ ۷» وارد ایران شدند. نویسنده نمایش نادینه توما و کارگردان اریک دنیاوند است. این نمایش براساس کتاب «سبعه و سبعه» نوشته شده و با استفاده از سنت قدیمی قصه گویی روایت می‌شود.
از کشور ارمنستان نیز گروه «می‌م استودیو» برای اجرای نمایش «می‌مومانیا» وارد ایران شدند. این کار پانتومیم است و نخستین بار سال ۲۰۱۰ توسط استودیو میم اجرا شد. این نمایش چهار پرده دارد. در این اثر مسائل جدی با شوخ طبعی و خنده بیان می‌شود و بر روابط صمیمانه میان انسان‌ها تاکید می‌شود. نویسنده و کارگردان نمایش آرا هاروتونیان و تهیه کننده اریک بارسقیان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز