خبرگزاری کار ایران

آغاز اجرای نمایش «تن تن و راز قصر مونداس» در ایرانشهر

کد خبر : ۴۰۵۹۰

نمایش «تن تن و راز قصر مونداس» به کارگردانی آروند دشت آرای اجراهای خود را با برگزاری آئین افتتاح از ساعت ۲۱ پنجشنبه ۵ بهمن ماه در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌کند.

ایلنا: نمایش «تن تن و راز قصر مونداس» به کارگردانی آروند دشت آرای اجراهای خود را در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر؛ این نمایش که همه روزه به استثناء روزهای شنبه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در سالن شماره یک ایرانشهر روی صحنه می‌رود، با بازی هنرمندانی چون حسن معجونی، سعید چنگیزیان، محسن حسینی، سحر دولتشاهی، شبنم فرشادجو، طناز طباطبایی، کاظم سیاحی، اشکان صادقی، اشکان جنابی، مهدی بجستانی، حمید فلاحی، داریوش فائزی، هومن کیایی، امیرحسین طاهری، آرزو عالی، امیر رجبی، شهریار فرد، امین موحدی‌پور و شقایق کفیلی میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی خواهد بود.

این نمایش روایتی جدید از سری داستان‌های کمدی و مصور تن تن به قلم «ژرژ رمی» اهل بلژیک با نام مستعار هِرژه است که از سوی محمد چرمشیر بازنویسی شده است.

هرژه با خلق پسری خبرنگار بنام تن تن توانست جذاب‌ترین، زیبا‌ترین و در عین حال پر فروش‌ترین مجموعه کتب‌های مصور قرن بیستم را به دنیا معرفی کند. در سال ۱۹۳۰ نخستین داستان از این مجموعه با نام «فرار از شوروی» بصورت سیاه و سفید و ۸ کتاب دیگر نیز در ابتدا بصورت سیاه و سفید و سپس در سال‌های ۱۹۴۵ تا ۱۹۵۵به صورت رنگی چاپ شدند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به ساسان پیروز مدیر پروژه، حمید خرم طوسی مدیر تولید، دستیار اول کارگردان، آتوسا قلم فرسایی طراح لباس اشاره کرد.

این خبر می‌افزاید: نشست رسانه‌ای این نمایش نیز صبح روز سه شنبه ۳ بهمن ماه با حضور برخی از بازیگران و عوامل این نمایش همچون حسن معجونی، طناز طباطبایی، محسن حسینی، سحر دولت‌شاهی، سعید چنگیزیان، اشکان جنابی و... در سالن استاد امیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

علاقمندان برای اطلاع از سایر رویدادهای هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر و یا رزرو بلیط نمایش یاد شده می‌توانند از طریق شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵، ۸۸۸۱۴۱۲۵ و ۸۸۸۱۴۱۲۶ با این مجموعه در ارتباط باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز