خبرگزاری کار ایران

در جریان جمع‌آوری كمك‌های مردمی توسط اهالی سینما؛

160میلیون تومان برای زلزله‌زدگان جمع‌آوری شد

طی دو روز فعالیت ستاد سینماگران برای كمك به زلزله‌زدگان آذربایجان، بیش از 160 میلیون تومان وجه نقد و مقادیر زیادی اجناس و كالاهای ضروری جمع‌آوری شد.

طی دو روز فعالیت ستاد سینماگران برای جمع‌آوری كمك‌های نقدی و غیر نقدی مردم برای كمك به زلزله‌زدگان آذربایجان، بیش از 160 میلیون تومان وجه نقد و مقادیر زیادی اجناس و كالاهای ضروری جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اهالی سینما با همكاری در ستاد كمك‌رسانی كه اجرای آن را كمال تبریزی، پرویز پرستویی و رضا میركریمی برعهده داشتند در مقابل سینما آزادی، ضمن تشویق مردم برای كمك، به جمع‌آوری كمك‌های نقدی و غیر نقدی آن‌ها پرداختند.

در روز اول این طرح مبلغ 58 میلیون تومان و در روز جمعه نیز بیش از 102 میلیون تومان جمع‌آوری شد. در این افرادی كمك كننده، كسانی هم بودند كه براساس توانایی خود حتی تا مبلغ 2 میلیون تومان نیز برای كمك به زلزله‌زدگان كمك كردند.

در این طرح كمك‌رسانی هنرمندانی همچون: رضا كیانیان، حامد بهداد، ترانه علیدوستی، امیر جعفری، ریما رامین‌فر، مازیار میری، همایون اسدیان، احسان كرمی، بهمن فرمان‌آرا، اكرم محمدی، فلور نظری، لاله اسكندری، رخشان بنی اعتماد، فرهاد توحیدی، محمد مهدی عسگرپور، یدالله صمدی، فرشته طاهرپور، رامبد جوان، حبیب رضایی، سحر دولتشاهی، نگار جواهریان، مهرزاد مینویی، رسول صدرعاملی، آزیتا حاجیان، حسن پورشیرازی، مجید صالحی، شایسه ایرانی، غلامرضا موسوی و حمید فرخ‌نژاد، طی دو روز(پنجشنبه 26 و جمعه 27 مردادماه) از ساعت 15 الی 24 در مقابل سینما آزادی حضور یافتند و كمك‌های نقدی و غیرنقدی مردم را جمع‌آوری نمودند. استقبال مردم از این حركت به گونه‌ای بود كه خود اهالی سینما را نیز شگفت‌زده كرد. قرار است طی یك برنامه‌ریزی منظم، این كمك‌ها به زلزله‌زدگان اهدا شود.
پایان پیام

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز