خبرگزاری کار ایران

اسامی سینماهای ویژه صنوف سینما اعلام شد

کد خبر : ۴۱۰۵۵

سینمای صحرا به صنوف مختلف سینما، سینما آفریقا به تهیه‌کنندگان سینما و سینما بهمن یک و دو و سینما قلهک به سازمان‌ها و ارگان‌ها اختصاص می‌یابد.

ایلنا: اسامی سینماهای ویژه صنوف سینما، تهیه‌کنندگان و سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف اعلام شد.

به گزارش ایلنا، در جریان برگزاری سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، سینمای صحرا به صنوف مختلف سینما، سینما آفریقا به تهیه‌کنندگان سینما و سینما بهمن یک و دو و سینما قلهک به سازمان‌ها و ارگان‌ها اختصاص می‌یابد.

ضمن اینکه مرکز همایش‌های برج میلاد نیز همانند سال گذشته ویژه اهالی رسانه و سینماگران فیلم‌های جشنواره را به نمایش می‌گذارد.

سینما‌ها و پردیس‌های راگا، ملت، تماشا، فرهنگ، تماشا، شکوفه، فلسطین، جوان، آفریقا، صحرا، ایوان شمس و آزادی نیز فیلم‌های سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را برای علاقه‌مندان سینما و عموم مردم نمایش می‌دهد.

استان فارس با سینماهای ایران، سعدی، حافظ، استان خراسان رضوی با ۳ سالن هویزه ۱ و ۲ و ۳، استان قم با سینما وتوس۱و ۲، استان همدان با سینما قدس و مجتمع شهید آوینی، استان کرمان برای اولین بار در رفسنجان با سینما گلستان ۱ و ۲، استان کردستان با ۲ سالن پردیس بهمن، استان قزوین با سینما مهتاب، استان کرمانشاه، سینما آزادی، استان اصفهان با سینما ساحل، سپاهان و خانواده و استان گیلان با سینما سپیده رود، رشت۱ و ۲ دیگر میزبانان جشنواره فیلم فجر هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز