خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی سریال اعلام کرد:

استقبال مخاطبان از ویلای من رضایت بخش است

asdasd
کد خبر : ۴۱۱۲۳

بررسی‌های انجام شده در سایت‌ها و فضاهای مجازی همچنین تحقیقات میدانی نشان می‌دهد عموم مخاطبان از محتوای سریال راضی بوده‌اند و مهم‌ترین هدف دست‌اندرکاران این پروژه از این طریق تحقق یافته است.

ایلنا: روابط عمومی سریال ویلای من از استقبال گسترده مردم از سریال «ویلای من» و رضایت عموم مخاطبان خبر داد.

به گزارش ایلنا، بررسی‌های انجام شده در سایت‌ها و فضاهای مجازی همچنین تحقیقات میدانی نشان می‌دهد عموم مخاطبان از محتوای سریال راضی بوده‌اند و مهم‌ترین هدف دست‌اندرکاران این پروژه از این طریق تحقق یافته است.
همچنین تعدادی از هم‌وطنان ترک و کرد زبان ما ابراز خشنودی نموده‌اند که این سریال را به زبان مادری همراه با مادر، پدر یا مادربزرگ و پدربزرگشان دیده‌اند.
بسیاری نیز تأکید کرده‌اند که قسمت‌های اول و دوم آن قدر کشش داشته است که به سراغ قسمت‌های بعدی بروند، خصوصاً که مجموعه‌ها و سریال‌ها به ویژه کارهای مهران مدیری هر چه به جلو می‌رود بهتر و بهتر می‌شود و ارتباط نزدیک‌تری با مخاطبان برقرار می‌کند.
قرعه‌کشی ۱ ویلا و ۷۷۷ جایزهٔ نقدی پس از توزیع DVD دوم سریال از میان مخاطبان دو DVD اول، بلافاصله در هفته آخر بهمن ماه قرعه‌کشی و اهدا خواهد شد و نتایج آن به طور گسترده به اطلاع عموم مردم خواهد رسید تا پاسخی باشد به اعتماد مخاطبان عزیز این سریال و ادای دینی باشد به همراهی دوباره آنان.
این جوایز با ضمانت گلرنگ رسانه و از سوی این موسسه اهدا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز