خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت فعالیت هیات ساماندهی صنوف و نحوه توزیع بلیط سینماها تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۴۱۱۳۱

به زودی دفتر خدمات صنفی در سازمان سینمایی به جای هیات ساماندهی صنوف رسما فعالیت می‌كند/4 هزار قطعه بلیط بین اعضائ صنوف سینمایی توزیع می‌شود.

ایلنا: پس از تاسیس دفتر خدمات صنفی و قرارگیری آن در چارت سازمان سینمایی به طور طبیعی فعالیت‌های هیات ساماندهی صنوف کمرنگ شده است و بخشی از فعالیت‌های این هیات با دفتر خدمات صنفی همپوشانی دارد.

سعید الهی مدیر اجرایی هیات ساماندهی صنوف سینمایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره وضعیت توزیع بلیط بین اعضای صنوف سینمایی گفت: بلیط صنوف سینمایی از روز پنجشنبه در اختیار هیات ساماندهی صنوف قرار گرفته و ما قصد داریم در یک برنامه ریزی مناسب بلیط‌ها را براساس زمان‌های نمایش دسته بندی کرده و به روسای صنوف تحویل دهیم.
وی ادامه داد: تلاش شده است که برای جلوگیری از ازدحام بلیط‌ها به روسای صنوف داده شود و آن‌ها بلیط‌ها را بین اعضای خود براساس عدالت توزیع کنند تعداد این بلیط‌ها نزدیک به ۴هزار قطعه است که با یک روند عدالت محور از لحاظ سانس و روز نمایش در دسته بندی‌های جداگانه در حال آماده سازی است.
وی ادامه داد: این بلیط‌ها مربوط به سینما صحرا است و سینما صحرا هر روز در ایام جشنواره در سانس‌های ۱۵. ۱۷. ۱۹. ۲۱ فیلم‌ها را برای اعضای صنوف نمایش می‌دهد و در دسته‌بندی بلیط‌های سینمایی رعایت عدالت در سانس‌ها و روزهای نمایش لحاظ شده است.
الهی در پاسخ به این سوال که اگر صنفی اقدام به دریافت بلیط‌ها نکند تکلیف اعضای آن چگونه می‌شود، گفت: هدف ما این است که این بلیط‌ها در ابتدا به روسای صنوف اهدا شود و در مرحله دوم نماینده و یا اعضای هیات مدیره بلیط‌ها را دریافت و توزیع کند اما چنانچه این دو راه به نتیجه نرسید یک اعلام عمومی می‌کنیم و بلیط را بین اعضا آن صنف توزیع می‌کنیم.
وی تاکید کرد: امشب کار دسته بندی بلیط‌ها به پایان می‌رسد و زمان توزیع بلیط‌ها درروزهای آینده اعلام می‌شود و روسای صنوف می‌توانند به مراجعه به دفتر ساماندهی صنوف سینمایی بلیط‌ها را دریافت کنند.
وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره تغییر ماهیت فعالیت هیات ساماندهی صنوف سینمایی گفت: پس از تاسیس دفتر خدمات صنفی و قرار گیری آن در چارت سازمان سینمایی به طور طبیعی فعالیت‌های هیات ساماندهی صنوف کم رنگ شده است و بخشی از فعالیت‌های این هیات با دفتر خدمات صنفی همپوشانی دارد.
الهی افزود: اما خدمات دهی به صنوف سینمایی همچنان ادامه دارد و اگر صنفی تمایل دارد که مراحل قانونی را طی کند می‌تواند با مراجعه به دفتر هیات ساماندهی از امکانات این دفتر استفاده کند.
سعید الهی مدیر اجرایی هیات ساماندهی صنوف سینمایی است که شنیده می‌شود بزودی مدیرکل دفتر خدمات صنفی سازمان سینمایی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز