خبرگزاری کار ایران

مستند "صندلی شماره 257" جدیدترین ساخته‌ی محسن خان‌جهانی آماده نمایش شد

asdasd

آخرین مراحل تدوین این مستند توسط اسماعیل منصف به پایان رسیده است و طبق گفته كارگردان، نسخه‌ی نهایی آن برای ارایه به ششمین دوره جشنواره‌ سینما حقیقت آماده شده است.

با پایان تدوین  فیلم مستند صندلی شماره 257،آخرین مستند محسن خان جهانی آماده نمایش شد

به گزارش خبرنگار ایلنا  آخرین مراحل تدوین این مستند توسط اسماعیل منصف به پایان رسیده است و طبق گفته كارگردان، نسخه‌ی نهایی آن برای ارایه به ششمین دوره جشنواره‌ سینما حقیقت آماده شده است.
بخش اصلی تصویربرداری‌ این مستند در واپسین روزهای سال 90 در شهرستان ماهنشان زنجان انجام شده است و چند ماه گذشته سكانس‌های باقی‌‌مانده‌اش در مجلس شورای اسلامی فیلمبرداری شد.
به گفته كار گردان فیلم، این مستند درباره‌ی رقابت بین آدم‌ها است.
مستند صندلی شماره 257،هجدهمین ساخته‌ی خان جهانی پس از فیلم‌های چون «ارتفاع 437»،« من لیدر هستم»،«کلاه شیشه ای»،«یار دبستانی»،«شهرپولکی» و... است.
] در این فیلم كاوه معین‌فر، مهدی یاوری، محسن محمدی به عنوان تصویربردارن، موسی محمدی به عنوان صدابردار. فرهاد نوبخت نیز به عنوان مدیر تولید همكاری داشتند..
مستند «صندلی شماره 257» به تهیه کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ساخته شده است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز