خبرگزاری کار ایران

سیدضیا هاشمی درگفت‌و‌گو با ایلنا اعلام کرد:

تحریم سینما آزادی برداشته شد؛ پیگیری حقوقی ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۶۳

ما از ابتدا نیز مشکلی با سینما آزادی نداشتیم بلکه پیگیر حقوق تهیه‌کنندگان سینما بودیم از همین رو بحث تحریم سینما آزادی و عدم اکران فیلم‌ها در این سینما منتفی است.فیلم پله آخر از ۲۳ بهمن در این سینما اکران می‌شود.

ایلنا: سیدضیا هاشمی(رئیس شورای صنفی نمایش) مجمع صنفی تهیه کنندگان اعلام کرد که تحریم سینما آزادی برداشته شده است اما پیگیری مطالبات حقوقی تهیه کنندگان سینما همچنان ادامه دارد.
سیدضیا هاشمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود: مدارکی که براساس آن‌ها گروهی از تهیه‌کنندگان سینما به دلیل عملکرد مدیریت حوزه هنری و سینما آزادی فیلم‌هایشان در اکران دچار اشکال شده و زیان دیده‌اند دریافت شده و از طریق حقوقی درحال پیگیری است.
وی ادامه داد: ۵ فیلم به صورت مستقیم و ۵ فیلم نیز به صورت غیرمستقیم به دلیل اکران نشدن در سینما آزادی یا برداشته شدن از اکران دچار آسیب و خسارت جدی شده‌اند که مدارک این مساله آماده شده و در اختیار وکیل حقوقی قرار گرفته و وکیل نیز در حال پیگیری مساله است.
هاشمی تاکید کرد: ما از ابتدا نیز مشکلی با سینما آزادی نداشتیم بلکه پیگیر حقوق تهیه‌کنندگان سینما بودیم. از همین رو بحث تحریم سینما آزادی و عدم اکران فیلم‌ها در این سینما منتفی است و به طور مثال فیلم پله آخر از ۲۳ بهمن دراین سینما اکران می‌شود.
وی ادامه داد: اما همچنان بحث پیگیری حقوقی، حقوق تهیه‌کنندگانی که در جریان مدیریت ناصحیح مدیران سینما آزادی زیان دیده‌اند نیز به صورت قانونی ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز