خبرگزاری کار ایران

اعضای شورای مرکزی صنف دستیاران فیلمبردار معرفی شدند

کد خبر : ۴۱۹۲۹

سید حسین قدیمی با اکثریت آراء به عنوان رئیس انجمن، داود عرب نایب رئیس، صفر عبدلی خزانه دار، سید حسین سیادات دبیر و منشی جلسه، ذبیح اله... بابایی سخنگو، ناصر بابایی بازرس اول،داود خدنگی بازرس دوم و علی کنگرلو به عنوان عضو علی البدل هیأت مدیره این صنف انتخاب شدند.

ایلنا: اعضای شورای مرکزی اعم از هیأت مدیره و بازرسان صنف جدید دستیاران فیلمبردار معرفی شدند.

به  گزارش ایلنا، هیأت ساماندهی صنوف سینمایی، در پی برگزاری مجمع عمومی صنف دستیاران فیلمبردار در مجتمع فرهنگی اسوه، پس از رای گیری و شمارش آرا توسط هیأت ناظرین انتخابات، سید حسین قدیمی با اکثریت آراء به عنوان رئیس انجمن، داود عرب نایب رئیس، صفر عبدلی خزانه دار، سید حسین سیادات دبیر و منشی جلسه، ذبیح اله... بابایی سخنگو، ناصر بابایی بازرس اول،داود خدنگی بازرس دوم و علی کنگرلو به عنوان عضو علی البدل هیأت مدیره این صنف انتخاب شدند.

پیش از این مذاکرات متعددی با رئیس سابق شورای مرکزی این صنف صورت گرفته بود، لیکن باتوجه به عدم همکاری نامبرده برای ثبت قانونی صنف دستیاران فیلمبردار در مراجع ذیصلاح، اساسنامه جدید توسط 3 تن از پیشکسوتان این صنف به عنوان هیأت مؤسس ارائه و پس از موافقت اصولی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به برگزاری مجمع عمومی و انتخابات این صنف اقدام شد.

تاکنون 11 صنف سینمایی مراحل قانونی را از طریق هیأت رسیدگی به مؤسسات و مراکز فرهنگی وزارت ارشاد طی کرده‌اند که با مساعدت هیأت ساماندهی صنوف سینمایی در مرحله ثبت شرکت ها می باشند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز