خبرگزاری کار ایران

نشست‌های شکسپیر معاصر ما برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۹۴۲

از سوی دفتر نقد و پژوهش تئا‌تر خانهٔ هنرمندان ایران؛ سلسله نشست‌های شکسپیر معاصر ما برگزار می‌شود.

ایلنا: نخستین جلسه از سلسله نشست‌های «شکسپیر معاصر ما» با عنوان «شکسپیر و نقد جدید» ساعت ۱۸ عصر چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در تالار استاد امیرخانی خانهٔ هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر، در این نشست که با حضور داریوش مؤدبیان، فرشید ابراهیمیان و شیده احمد‌زاده برگزار می‌شود، موضوعاتی همچون تأثیر شکسپیر در نقد جدید، رویکرد نقد جدید به آثار شکسپیر، بررسی کتاب «شکسپیر معاصر ما» به قلم «یان کات» با ترجمه رضا سرور، بررسی کتاب «نقدی بر کمدی‌های اولیه شکسپیر» با ترجمه فرشید ابراهیمیان و همچنین دو نمایش «مکبث» به کارگردانی قطب الدین صادقی و «هملت» کار رضا گوران که زمستان سال جاری در سالن استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه رفته‌اند، نقد و بررسی می‌شود.

دفتر نقد و پژوهش‌های تئا‌تر خانه هنرمندان ایران پیش از این نیز چند دوره سلسله نشست با موضوعاتی چون نقد و بررسی نمایش، نقد کتاب و... برگزار کرده است.

علاقمندان برای حضور در این مراسم، می‌توانند از ساعت ۱۸ تا ۲۰ زمان یاد شده به تالار استاد امیرخانی خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان آیت الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز