خبرگزاری کار ایران

بازدید سفیر ایتالیا از دو نمایش ایتالیایی

کد خبر : ۴۱۹۵۶

سفیر ایتالیا در هفتمین روز از برگزاری سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر با حضور در مجموعه تئا‌تر شهر از دو نمایش ایتالیایی شرکت کننده در جشنواره دیدن کرد.

ایلنا: «لوکا جانسانتی» در این دیدار ضمن تقدیر از برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر و مهمان‌نوازی ستاد برگزاری جشنواره از حضور پرشور تماشاگران جوان در تالارهای نمایشی میزبان جشنواره تجلیل کرد و گفت: این حضور پرشور برای من واقعا جالب توجه است که تماشاگران جوان ایرانی به دیدن آثار نمایشی می‌آیند و این چنین به تئا‌تر علاقه‌مند هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری سی و یکمین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر، سفیر ایتالیا در کشورمان همچنین به حضور فعال کمپانی‌ها و گروههای فعال تئا‌تر ایتالیا در ادوار مختلف جشنواره‌های تئا‌تر فجر اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف ما این است که تمام تلاش خود را انجام دهیم تا نمایش‌های ایتالیایی غیر از حضور در جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر در طول سال هم میزبان تماشاگران ایرانی باشند و اجرای عمومی داشته باشند که امیدوارم این امر به زودی محقق شود.
سفیر ایتالیا از دو نمایش «۱+۱» به کارگردانی گوگلیمو پاپا و امید نیاز محصول مشترک ایران و ایتالیا در تالار سایه و ««طوفان» به کارگردانی اورلا سرنی و دوچی بارلوچی از کشور ایتالیا در تالار اصلی مجموعه تئا‌تر شهر دیدن کرد.
قادر آشنا (مدیر کل هنرهای نمایشی) و سید صادق موسوی (رییس مجموعه تئا‌تر شهر) در این دیدار جانسانتی را همراهی می‌کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز