خبرگزاری کار ایران

در جشنواره تئاتر فجر؛

«یادداشتی برای سهراب» با رویکرد مدرن اجرا می‌شود

کد خبر : ۴۱۹۵۷

نمایش «یادداشتی برای سهراب» کار اصغر خلیلی با رویکردی مدرن همزمان با سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاترفجر به صحنه می‌رود.

ایلنا: اصغر خلیلی «یادداشتی برای سهراب» را تئا‌تر مستند به شیوه ایرانی و رویکرد مدرن دانست و گفت: از یک پاورقی روزنامه در سال ۱۳۵۷ به این قصه رسیدم که برایم جذاب بود و اتفاق افتاده است.

به گزارش ایلنا به نقل از ستادخبری سی و یکمین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر، وی افزود: نمایش با استفاده و استناد به اصول نمایش ایرانی در نمایشنامه، بازی و کارگردانی اجرا می‌شود.
خلیلی با این توضیح که نمایش «یادداشتی برای سهراب» قصه اجتماعی دارد و در تعدد زمان اتفاق می‌افتد، اظهار داشت: قصه دایره وار و قصه در قصه رخ می‌دهد و بر چیدمان صحنه تاثیرگذار است.
نمایش به اتفاقی که ۳۴ سال پیش رخ داده بازمی گردد. فردی در خیابان کشته شده است. با بازگشت فردی در اکنون تمام اتفاقات وانمود شده متغیر می‌شود.
فرزاد حسنی، کامران تفتی، زری اماد و نگین ابدالی از بازیگران نمایشند.
طراح لباس الهام شعبانی، دستیار کارگردان میلاد حاجی‌زاده و طراح صحنه اصغر خلیلی است.
نمایش «یاداشتی برای سهراب» چهارشنبه (۱۱ بهمن) در دو سانس ۱۶: ۳۰ و ۱۸: ۳۰ در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر در خانه نمایش به صحنه می‌رود. این نمایش از ۲۵ بهمن در تالار استادسمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرای عمومی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز