خبرگزاری کار ایران

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به آثار برگزیده تئاتری جایزه می‌دهد

کد خبر : ۴۱۹۶۴

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نظر دارد به یک یا دو نمایش برگزیده مورد نظر خود که در جشنواره تئا‌تر فجر اجرا می‌شوند، جایزه نقدی هدیه دهد.

ایلنا: نمایش‌هایی که هم اکنون در جشنواره تئا‌تر فجر اجرا می‌شوند، توسط سیدمحمد خیرالامور، حسینعلی شوندی، محسن سلیمانی فارسانی و ایرج افشاری اصل، کار‌شناسان و داوران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مورد قضاوت قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر، نمایش‌های «تو هرگز نخواهی گشت» ‌، «خون و ماتیک» ‌، «هیچکس»، «بن بست هنرمند، پلاک ۸»، «مهمانی در مخچه»، «خط سرخ»، «پوتین‌های عمو بابا»، «فولاد هرگز زنگ نمی‌زند» و «ترن» نمایش‌هایی هستند که تاکنون توسط هیأت داوران دیده شده‌اند.
به گفته ایرج افشاری اصل – یکی از داوران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس – قرار است جایزه نقدی از طرف این انجمن در روز اختتامیه به یک یا دو اثر (به طور مشترک) جشنواره تئا‌تر فجر که با معیار‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس هم‌خوانی داشته باشد، تقدیم شود. از نظر داوران، هم تکنیک و زیبا‌شناسی نمایش‌ها مهم است و هم موضوع؛ اما اگر چند اثر، از نظر تکنیکی برابر بودند، داوران در انتخاب اثر بر‌تر، به بن‌مایه و موضوع اثر که متناسب با دفاع مقدس باشد، توجه ویژه‌ای خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز